Gå til innhold

Videoklipp: Ny prisguide-server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva dere blir så imponert over? Det der er jo vanlig serverstøy :p

...skulle jo tro dere aldri hadde sett en server før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamerat av meg har nok av dual xeon 3,2 maskiner. . mye søtere :)

Og ja .. hva er så "fett" med støy.. når man ska ha litt luftflyt på 40 mm vifter høres det slik ut..

Skrevet
OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? :hmm:

Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god :)

Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem :)

Skrevet

Hehe, bra lyd ja. Takker, nå virker PCene mine MYE stillere :cool: .

Regner nå med HW.no tar utfordrningen og ser om dere får den over på vannkjøling. DET hadde vært imponerende det...

Skrevet
OT: Hva ligger timelønnen på for en "nedteller" hos hw.no....? Noen spesielle kvalifikasjoner man helst burde ha på cv'en der....? :hmm:

Med tanke på at det var en stilling som varte i ~5 min er nok ikke lønnen for god :)

Dingot0m: Vi har en slik fet sak for forumet og, mener selv at dem er søte og kosete så lenge jeg slipper og jobbe ved siden av dem :)

Grei jobb vil jeg si, si ifra neste gang dere trenger en nedteller, hehe ;)

Skrevet
Tror jeg hadde blitt smågal av å sitte på et serverrom med en ti-femten sånn susende rundt meg... :p

Men så er det vel ikke planen heller å _sitte_ å jobbe på samme rom som slike maskiner :p

Det er ikke uten grunn man har egne server rom :p

Skrevet

Vannkjøling i serverrack er noe jeg sysler så smått med, så hvem vet... Har en 4u stående hjemme, og den bråker *litt* mindre enn prisguide-serveren - men også der er støynivået litt for voldsomt. Enn så lenge... :)

Får jeg tak i en 1u server, skal jeg titte litt på muligheten til å vannkjøle den. Ser dog for meg en del plassproblemer - men folk har vannkjølt shuttle, så vi får se om det går.

Skrevet (endret)
bråker nesen like mye som min pc

Ja, ikke sant?

home0004.jpg

71 db :love:

(4x120mm @ 230V, 1x260mm @ 230V, 1x60mm @ 12V og 1x80mm @ 12V)

EDIT: for ikke å glemme 40-millimeteren som er montert i musen :p

Endret av jorgis
Skrevet (endret)
haha l33t :p

ka vifta e d?

ventilasjons system opplegg?

Nasket fra et gammelt, ødelagt serverskap på jobben. ;)

Endret av jorgis
Skrevet

hvorfor 1U? har ikke så mye peiling på servere osv, men hvorfor ikke velge en 4U feks ? er det pga pris pr størrelse eller noe ? :p

Skrevet

1U = Mer sexy ;) Akkurat som strømforsyninga i den ;)

..var det forresten bare jeg som reagerte på hvordan herr Knatten sa "Cd-rom spiller"? ;)

Godlyd i den serveren der :D (Så lenge man ikke sover eller arbeider ved den.. ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...