Gå til innhold

Nytt design! hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Ja hvor skal inholdet være ?

 

- Ganske kjedelig...

- Litt Rotete

- Trenger mer farger :thumbup:

- Lite pen font

 

Var egentlig ikke så mye og si om det! Var liksom ikke så mye og gi kritik på :)

Lenke til kommentar

Tror ikke dere er helt med på hva jeg mener.

Her har jeg laget en boks, sånn som jeg prøvde å forklare (jeg har ikke tenkt å ha den boksen, bare noe jeg laget for å vise)

 

Så når du kommer inn på index siden ser det ut som første bilde. når du trykker på en link eks: web-cam, så kommer det opp en liten rute nedenfor med inn holde på den siden (som den vedlagte filen)

post-76-1105624779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har laget et nytt design til hjemmesiden min.

Men jeg kunne trengt litt kritikk! hva er bra og hva er dårlig?

jeg synes alt er dårlig, beklager. Jeg ser ikke noe jeg synes er fint eller egner seg som hjemmeside. Jeg kan sikkert skrive en 1 side som begrunner hva som er dårlig osv. men det orker jeg ikke å skrive engang. Du burde begynne på nytt, fra start.

Lenke til kommentar

ok, da prøver vi igjen. :p

 

er litt redd for at alt dillet på toppen blir så stort at man må scrolle ned for å se hva som står i den lille boksen!?

 

har du foresten tenkt å ha overflow: auto på den,

skal den strekke seg nedover,

skal den være så bred(smal)?

 

tror ikke du vil få noe effektivt ut av den.

men originalt(så langt jeg kan se)

 

du vil nok få en liten jobb med å lage linker der men :p

og veit ikke om jeg likte at du hadde et halvnakent bilde av deg selv der,

men nå ligger det i min natur å ikke like nakene gutter :s

Lenke til kommentar

  • Litt mye rødt - Flere primærfarger hadde gjort noe med inntrykket. Kanskje de myke formene og sterke primærfarger kunne gjort siden skikkelig barnevennlig?
  • Litt problemer med å forstå at navnet ditt ikke var en link, men en overskrift
  • Sitter og tenker - dette skulle jo vært en flash-animasjon, der globusen snurrer ved hover, bobler rundt dykkeren osv...
  • Noe mer gjennomførte former? Virker som hver enkelt hjørne og sving bygger på en tilfeldighet. Copyright-boksen kunne vel være en skygge av hovedfeltet?
  • For å oppsummere meg selv, jeg synes dette var et godt avbrudd og et utseende med potensiale!

Lenke til kommentar

jeg syns den var ganske rotete, med mindre ikke du skal ha en rotete stil på hjemmesiden din. ellers så blir det veldig ensidig med kun en farge.. du kunne hat forskjellige typer av rødfargen din kanskje.

så må du ha en konsept som er mer konkert.. og være mer bestemt på hvordan du skal ha knappene/eller logoene dine, så det ikke ser ut som de bare er satt opp helt tilfeldig, samtidig som de burde være i samme stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...