Gå til innhold

Yesico FL-420ATX Passiv PSU


Anbefalte innlegg

Fint at det kommer mange flere vifteløse strømforskyningsløsninger inn på markedet! En vakker dag må det vel kommet et prisdropp? :p

 

Skal dette "komme for og bli" må nok det bli noen endringer i kabinettene. Iallfall standard midi kabinetter, tror alle vet hva jeg mener! Eller om disse i det heletatt klarer seg eller detter ut til fordel for sine "stille 120mm inkludert" venner? Man trenger jo i de fleste løsninger en kabinettvifte, så hvorfor ikke ha den i strømforskyningen...

 

LOZER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempebra test! :) Jeg vurderer seriøst å investere i en slik strømforsyning, kombinert med vannkjøling ellers i kabinettet. Begynner å bli mektig lei mine 4 x papst 80mm, som sammen med skjermkort, cpu og strømforsyning kan konkurrere med en hel del støvsugere på dagens marked - støymessig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nevnte vifteløse PSU og er langt på vei tilfreds.

Da med PSU'en plassert på 4 stk. 1cm avstandstykker oppe på PC'en. Kablene er mer enn lange nok. Greit på min stasjonære PC, og da er PSU'en i realiteten vifteløs. Den mye omtalte "elektronikk" støyen er helt akseptabel.

Det jeg kunne ønske meg er et kabinett med en åpen plass til en vifteløs PSU oppe i bakkant. Et rom på ca. 20 x 20 x 14 cm (bxdxh) ville passe. Et hull i veggen inn i PC'en til kabelbunten ville gitt et ryddig opplegg. Om nødvendig kunne det lages ett gitter for å hindre direkte kontakt. Finnes det kabinett av denne typen?

Ser at Yesico har kommet med egne kabinetter, har noen testet disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...