Xzan Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Diamondback all the way.. uten tvil den beste musa ute på markedet.. for og ikke nevne utseende.. den er *sexy* på pulten Tilogmed dama likte den musa.. og hu skyr PCr :=) Endret 19. januar 2005 av Xzan
all_cool_names_taken Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Noen som vet om en bra mus for venstre hendte (programmerer ikke om knappene, men bruker venstre hand.) Hadde en mx1000 hjemme på prøve, men var helt håpløs for venstre hendte .. Hvordan er diamondback ergometrisk? er avhengelig av att alle kanppene kan brukes i call of duty... (er vel en av få som må ha jump på mouse 3(trykk ned hjulet..) og vil gjerne ha lean på hjulet venstre/høyre..) Endret 23. januar 2005 av all_cool_names_taken
fenris1911 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet om en bra mus for venstre hendte (programmerer ikke om knappene, men bruker venstre hand.)Hadde en mx1000 hjemme på prøve, men var helt håpløs for venstre hendte .. Hvordan er diamondback ergometrisk? er avhengelig av att alle kanppene kan brukes i call of duty... (er vel en av få som må ha jump på mouse 3(trykk ned hjulet..) og vil gjerne ha lean på hjulet venstre/høyre..) MX310 og Razer Diamondback er dei einaste to spelemusene som passar til venstrehendte. Ingen av dei har "lean" på musehjulet.
fenris1911 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Til opplysning så kjem MX518 snart ut. MX510 med 1600 dpi.
Dandar Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Til opplysning så kjem MX518 snart ut. MX510 med 1600 dpi. Fint. Har du noen kilder på det ?
fenris1911 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Fint. Har du noen kilder på det ? http://www.everythingusb.com/news/index/6251.htm
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Til trådstarter: Hvis du ikke har en bra musematte fra før, vil jeg anbefale eten Mx510 eller Intellimouse 4.0 og en bra musematte. Personlig synes jeg IM.4.0 er bedre enn Mx510, men det er en smakssak. IM. 4.0 Mx510 Om du skal kjøpe deg en ny musematte, er Q-Pad et veldig bra valg: *Den fåes i 3 størrelser *Sliter ikke skatez *God glid Ellers er Corepad et bra alternativ.
all_cool_names_taken Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ok, tror jeg går for diamondback for min del. Noen som vet hvem som importerer? (jobber i en bedrift som handler rett fra importør) Endret 25. januar 2005 av all_cool_names_taken
Nighte Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) kan rett og slett gå på elkjøp og kjøpe...fant en der for 500 kroner, mot 600 kroner på komplett.no online. kjøpte også exactmat fra razer i samme slengen og er storfornøyd Må nevne at i motsetning til alle de andre musene som er nevnt, så har diamondback teflonføtter slik at en ikke trenger mouseskatez i tillegg. flyten er bare helt utrolig. Noen billigere steder enn 500 kr? hvis du kan handle rett fra importør svinner vel butikktipset litt bort ^^ sorry Endret 25. januar 2005 av AciD18
Passasjer Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Acid, Diamondback har riktignok teflonføtter, men de slites ned, og det er lurt å bruke skatez for å unngå det. (Med mindre du bruker en tøymatte.)
Aasgaard Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Razer Diamondback er helt klart ei god mus, men den har også mangler som gjør at jeg til tider savner MSIE 3.0/4.0. Jeg er fullstendig avhengig av å kunne bruke tommelknappene til fremover/bakover i browsere og i windows. Det er knotete å få til på en god måte med Diamondback. Såvidt jeg kan skjønne er eneste mulighet å binde museknappene til tastatursnarveiene (alt + venstre pil og backspace) for disse funksjonene. Det fungerer ofte greit, men om du for eksempel står i et tekstfelt blir det selvsagt feil. Dette blir heller ikke optimalt i spill, da du gjerne vil ha mulighet til å binde disse knappene til funksjoner i spillene, snarere enn å ha ei mus som klikker alt + høyre eller backspace. Hvis noen har funnet ut en måte å få i både pose og sekk (slik de fleste andre mus klarer) så skrik ut.
Nighte Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Acid, Diamondback har riktignok teflonføtter, men de slites ned, og det er lurt å bruke skatez for å unngå det. (Med mindre du bruker en tøymatte.) takker for infoen Visste ikke det
cairn Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Razer Diamondback er helt klart ei god mus, men den har også mangler som gjør at jeg til tider savner MSIE 3.0/4.0. Jeg er fullstendig avhengig av å kunne bruke tommelknappene til fremover/bakover i browsere og i windows. Det er knotete å få til på en god måte med Diamondback. Såvidt jeg kan skjønne er eneste mulighet å binde museknappene til tastatursnarveiene (alt + venstre pil og backspace) for disse funksjonene. Det fungerer ofte greit, men om du for eksempel står i et tekstfelt blir det selvsagt feil. Dette blir heller ikke optimalt i spill, da du gjerne vil ha mulighet til å binde disse knappene til funksjoner i spillene, snarere enn å ha ei mus som klikker alt + høyre eller backspace. Hvis noen har funnet ut en måte å få i både pose og sekk (slik de fleste andre mus klarer) så skrik ut. Skjønner ikke hvordan du klarer det der. Jeg bruker mouse4 til bak i Firefox samt "whatever" i spill (auto-run i WoW, for eksempel).. Jeg tror du har rotet noe med innstillingene dine!
CHB3 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg anbefaler mx510 på det sterkeste spesielt til RPG og FPS. bare elsker den musa
Aasgaard Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Skjønner ikke hvordan du klarer det der. Jeg bruker mouse4 til bak i Firefox samt "whatever" i spill (auto-run i WoW, for eksempel).. Jeg tror du har rotet noe med innstillingene dine! Innstillingene mine er _nøyaktig_ som Razer anbefaler for et slikt oppsett. Si meg du, hvordan får du fremover og bakover _uten_ å bruke "macro" eller "assign a key" som peker til tastatursnarveier? Det er det som er problemet. Hvis du binder knapp 4 (fremre) til fremover (alt + høyre pil) vil karakteren din snu seg litt mot høyre hver gang du trykker på den i WoW. Binder du knapp 6 (bakre) til bakover (backspace eller alt + venstre) får du tilsvarende problem (backspace sletter selvsagt det siste du skrev i en tekstboks). Har ikke vært nær noen annen mus som har hatt problemer med dette.
fenris1911 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er fullstendig avhengig av å kunne bruke tommelknappene til fremover/bakover i browsere og i windows. Det er knotete å få til på en god måte med Diamondback. Såvidt jeg kan skjønne er eneste mulighet å binde museknappene til tastatursnarveiene (alt + venstre pil og backspace) for disse funksjonene. Hos meg fungerer att og fram i webbrowseren heilt fint med tommelknappen på Razer Diamondback utan at eg gjorde noko som helst. Eg bruker riktignok windows-drivarar, sidan eg synest Razer drivarane sugde.
Aasgaard Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hos meg fungerer att og fram i webbrowseren heilt fint med tommelknappen på Razer Diamondback utan at eg gjorde noko som helst. Eg bruker riktignok windows-drivarar, sidan eg synest Razer drivarane sugde. Ja, det har jeg merket også, men jeg kunne godt tenke meg å bruke Razer-driverne av diverse årsaker. Takk for tipset likevel. Har sendt mail til folkene og spurt, blir spennende å se hva de svarer.
PeserN Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Razer og Func 1030. og så har du noen mouse skates. Det ville jeg gått for. Sitter nå med en mx 500 og icemat og icemat gir veldig med friksjon når du har brukt den en stund.
Veitafan Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg ville satset på MX510 og Q-PAD... jeg har prøvd den kombinasjonen noen timer med intens cs-spilling (lånte musa av en kompis)... En god del mer for pengene enn razer'n spør du meg. Jeg har MidSense versjonen av Q-PAD. Men jeg kjøpte raxer likevell Kunne ikke motstå musa etter att jeg prøvde den Funka utmerket med q-pad'en min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå