ZlummGlumm Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hadde vøl egentlig ikke noen høye forventninger, betaen kom rett etter at jeg hørte om det. Vart først veldig begeistra over den nye fysikkmotorn. Ble vandt tell det etter en stund.. så ble det liksom bare tell *cs*, og 1.6 ble glemt. Likt som 1.5 og 1.4 før det. Er bare litt synd at det hakker litt på store servere, gleder meg tell PC oppgradering!
Newt32 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Ja. Hadde egentlig ikke så store forventninger til det. Men det ble bedre en jeg trodde det kom til å bli. CS:S (Men spiller enda 1.6 tho!)
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Bare jeg som syns at spillet er sykt bra i forhold til 1.6, men spiller dog 1.6 fordi jeg savner foot-stepps og aim...
MemorY Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Synes det er greit. Men jeg synes faktisk at 1.6 er bedre selv om jeg ikke har 1.6 selv
Newt32 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) men spiller dog 1.6 fordi jeg savner foot-stepps Hva mener du foot-steps? Det er da vel foot-steps i CS:S også da... Endret 13. januar 2005 av Newt32
Luske_Ludvig Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Ingenting er som 1.6, nei.... Kan ikke helt si hva, men. Aimen er bedre i 1.6
co2 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Ingenting er som 1.6, nei.... Kan ikke helt si hva, men. Aimen er bedre i 1.6 kanskje fordi hl motoren er som lego klosser
Lonely Wolf Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet...+ mye annet. Det neggative med CSS er -1 skin for vært lag -Colten (Så sykt støgg) -Den evigvarende laggen Så jeg holder meg til CZ jeg!
Left Blank Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 alt i alt så digger jeg cs:s bare for å drepe tid.. det er morsomt, men det er ikke cs per se. det er mer et nytt spill.. når jeg spiller mixer er det 1.6 all the way.. de negative tingene er at jeg syntes brettene som er der nå blir kjedelige, havana, piranesi etc, prodigy er by far det beste brettet hittil.. når det kommer 4 modeller til vært team som i 1.6 og nye brett vil jeg spille mer..
Bluebeans Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet...+ mye annet. Det der er trolig den mest idiotiske uttalelsen jeg har hørt så langt i år. Jeg er en av de som synes 1.6 er bedre enn CSS, men allikavel er det null problem å plukke 4-5 folk med hagle på en runde. De fleste ferske CSS-gamerne vet ikke forskjellen på B1 og B2. Det å da bli eid er rimelig vanskelig.
co2 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet...+ mye annet. Det der er trolig den mest idiotiske uttalelsen jeg har hørt så langt i år. Jeg er en av de som synes 1.6 er bedre enn CSS, men allikavel er det null problem å plukke 4-5 folk med hagle på en runde. De fleste ferske CSS-gamerne vet ikke forskjellen på B1 og B2. Det å da bli eid er rimelig vanskelig. Det har faktisk en del å si Kjenner cs horer som er ganske gode i 1.6, men blir er ikke vant med åssen source fungerer (aiming og slikt) Er bare noe å venne seg til, med andre ord Har selv vært 1.x hore da jeg var mindre Endret 13. januar 2005 av co2
ASDASDKL2131 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet.. Hahahaha. Er vel heller motsatt.
co2 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s. Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser
Brighto Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Eg hadde absolutt ingen forventnigar til cs:s og hadde egentlig ikkje tenkt å spele det, men det vart no til at eg spelte litt, og litt meir og litt meir. No er eg strålande fornøgd! Vel og merke hadde eg knapt spelt nokon av dei tidlegare cs versjonane meir enn 30min. til sammen!
pronoob Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s. Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser Nei, det beviser at de ikke liker det.
LoS Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s. Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser co2; jeg må bare få lov til å legge inn at det virker så absolutt som om du er den største fjortissen her så lenge det er noen som ikke liker ett spill som du liker.
bensinkanna Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Kunne ikke fordra cs 1.6 og eldre, men cs source var jo faktisk gøy
co2 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s. Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser co2; jeg må bare få lov til å legge inn at det virker så absolutt som om du er den største fjortissen her så lenge det er noen som ikke liker ett spill som du liker. Når enkelte kritiserer source å sier det er dårlig så skal ikke jeg si noe når jeg liker spillet? Sa bare hvorfor de ikke liker spillet Endret 13. januar 2005 av co2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå