Gå til innhold

Garry's Mod screenshots

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for at jeg ikke har med noe bilde, men jeg vet ike hvor ellers jeg kan poste dette:

Hvor får jeg tak i disse Star Wars-skinsene? Og hvordan får jeg dem til å fungere? Noen som kan gi meg en liten guide om det er litt vasnkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du laster dem ned fra garry.tv, inn på forumet (du finner dem nok,er på releases) så når du har lastet ned filene så extrakter du alle sammen inn på gmod mappa.etter det følger du berre readme filen.

Endret av Dj_Arnleif
Skrevet (endret)

Hehe, kongebra film, Ctv. Men hvorfor satte du pistolene så rart inn i hylsteret? Du kunne jo lett bare "vridd" dem inn i hylsterene i sin rette posisjon.

BTW: Nydelige sanger der. Tør jeg tippe Outlaws? ;) (vel, jeg tipper ikke, VET det. Hører på det hver dag :) )

EDIT: Når jeg sier "det", mener jeg jo selvfølgelig soundtracket.

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)
[iC,16/10-2005 : 21:40]Hehe, kongebra film, Ctv. Men hvorfor satte du pistolene så rart inn i hylsteret? Du kunne jo lett bare "vridd" dem inn i hylsterene i sin rette posisjon.

BTW: Nydelige sanger der. Tør jeg tippe Outlaws? ;)  (vel, jeg tipper ikke, VET det. Hører på det hver dag :) )

EDIT: Når jeg sier "det", mener jeg jo selvfølgelig soundtracket.

5015867[/snapback]

Jepp, det ser helt korka ut, skal fikse på det imorra. Og ja, det er outlaws soundtracket. :D:D

Endret av ctv
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

denne må jeg legge i mine innlegg :p

kan dere slutte å legge ut sånne bilder\tegneserier som dere ikke har lagd selv? De som dere har laget selv er mye morsommere

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...