Gå til innhold

Beste Arnold Schw.-film(er)? Nevn dine favoritter


Gregers

Anbefalte innlegg

Hei, hvilken film eller filmer mener du er best fra Arnold sin karriere?

 

Selv liker jeg Commando meget godt. Fyren går jo rundt og slakter en liten hær gjennom filmen. :)

 

Av nyere filmer Utmerker Eraser seg. Der har vi Arnold i den gode gamle formen igjen, spesielt på slutten når han får fatt i 2 plasmarifler, ei i hver hånd :D

 

T2 liker jeg også veldig godt. Har likt den sida jeg var en ung pjokk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem kan vel glemme scene hvor han dytter på den gigantiske kverna (eller hva det nå er) i et par tiår og blir butch? Uforglemmelig!

:lol:

Her er også en hödare:

I was always dreaming about very powerful people - dictators and things like that. I was just always impressed by people who could be remembered for hundreds of years, or even, like Jesus, be for thousands of years remembered." –in the 1977 film "Pumping Iron

:mrgreen:

Lenke til kommentar

Førskolepurk var morsom, ja. Jinglebells er også litt morsom, han har et komisk talent, og barn elsker ham.

 

Beste? Pfff.. tja.. Predator er fremdeles veldig bra. God gammel action med spenning.

 

Men aller best er nok Terminator 1 og 2. Det var filmene som skapte legenden. Jeg er en av de få som også liker T 3 p.g.a. det komiske tilsnittet, men den er himla langt fra 1 og 2 generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...