co2 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Håper da virkelig at det ikke er tidsforskjell på når de slippes?
Mala Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Følger heile spillet den intensiteten vi nettop såg ut ifra denne filmen, vil det vere mange vette hender rundt om ved lansering. Spillet såg lekkert ut, men virker like rett frem som COD. BAre de får det til på en god måte så skal ikkje eg si noe ihvertfall. Dette er en sikker vinner i min samling uansett
co2 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Vridde meg i smerte over hvordan han reloada mauseren, for en grim animasjon
Bloody Mess Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Håper da virkelig at det ikke er tidsforskjell på når de slippes? I følge ToTheGame så er det fremdeles ikke satt noen dato for når PC-versjonen skal slippes. Mens konsollenes dato er satt til Q4 2005.
Bloody Mess Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Nå fremover, vil vi nok se svært få eksklusive titler til PC. Får bare håpe det går greit for dem å utvikle for alle platformene samtidig, slik at vi slipper konsollifisering av PC-versjonene. Endret 23. mai 2005 av BTK
CannibalCorpse Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Fy f4en, dette spillet ser ikke rått ut i det hele tatt... neeida ( ! s4t4n så fett ! ) Lyden da, fy steike ! * ønske seg 20-høvdingers 7.1 surroundanlegg nuhh * Er enig i han som ble piss forbanna over at spillet sikkert kommer til consoleshit først, FPS er og blir et PC/datamaskin type spill. Å spille FPS på console er som å spille helikopter/fly/bil spill med tastatur! Mener nå jeg . Edit: Vi banner ikke offentlig her nei Endret 23. mai 2005 av CannibalCorpse
MKej Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 (endret) Kommet noen nye bilder av spillet: http://www.cod-infobase.de/?page=gallerie_view&id=55 Edit: La til et bilde Endret 29. mai 2005 av MKej
Luchy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 De call of suty spillene som er kommet så langt er utrolige artige spill som alle kan like. har tro på at COD2 Kommer til å bli bedre fordi grafikken er bedre... hadde jeg sagt dette til vennene mine vill de sagt "d*ven du e ei grafikk hore/pimp* :!: men det er litt sant. men bedre grafikk kan gjøre spillet mye bedre men gameplay er det viktigste
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gameplay er selvfølgelig viktig - eller det er viktigst. Men i krigsspill som dette her har stemningen MYE å si for hvordan det oppleves. Så bra grafikk med mye detaljer og bra gjenskaping av kaoset på slagmarka - det hjelper fæææælt!
Luchy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gameplay er selvfølgelig viktig - eller det er viktigst. Men i krigsspill som dette her har stemningen MYE å si for hvordan det oppleves. Så bra grafikk med mye detaljer og bra gjenskaping av kaoset på slagmarka - det hjelper fæææælt! ja det har du helt rett i 1. gameplay 2. grafikk 3. lyd synes at lyd er viktig, må vel si at jeg er ganske hekta på lyd også
Mala Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gameplay er selvfølgelig viktig - eller det er viktigst. Men i krigsspill som dette her har stemningen MYE å si for hvordan det oppleves. Så bra grafikk med mye detaljer og bra gjenskaping av kaoset på slagmarka - det hjelper fæææælt! Amen, og greier de å holde på den stemningen som vist i den lange filmen over her, så tror eg de har ett godt ess i ermet
co2 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kommet noen nye bilder av spillet:http://www.cod-infobase.de/?page=gallerie_view&id=55 Edit: La til et bilde Ehm, håper det der ikke er high quality grafikkinnstilling? Så skikkeli bad ut
Mala Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kommet noen nye bilder av spillet:http://www.cod-infobase.de/?page=gallerie_view&id=55 Edit: La til et bilde Ehm, håper det der ikke er high quality grafikkinnstilling? Så skikkeli bad ut Det bildet er fra en ett annet COD spill til konsoll tror eg, sjekk ut i det galleriet så ser du at det ikkje stemmer overens OG du MÅ se den filmen det er postet til lenger oppe/baki tråden
Luchy Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 COD er jo et utrolig bra krigsspill som jeg tror de fleste kommer til å like. Mapene er så lik hvordan det så ut før i tiden. det fikk jeg se når jeg spilte COD å så filmer fra 2 verdenskrig. mapene ligner utrolig mye og det er en veldig positiv ting
MKej Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Sjekk ut dette bilde av COD2, røykeffektene ser jævlig bra ut Her er en ny video fra pointe du hoc i spillet
Mala Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Akkurat det bildet der ser bare ronkbart ut, og eg gleder meg som en hest gleder seg til å bli ferdig med ett veddeløp
co2 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ganske morsomt å se spillet på Point De Hoc når jeg har vært der selv
Mala Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Ganske morsomt å se spillet på Point De Hoc når jeg har vært der selv Ja det vil eg jammen tro, har vel ikkje neon digital bilder fra stedet har du vel?? Er veldig sugen å se åssen det ser ut der litt nærmere en det vi finner på nett om du skjønner Ranger co2 Endret 12. august 2005 av Mala
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ser bra ut både grafisk og på spillbarheten. Vanlig dramanivå som i CoD 1 Kort sagt:
Anbefalte innlegg