Gå til innhold

Ny spiller fra Creative!: Zen Micro Photo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som syns det er unødvendig med en bildeviser i en mp3 spiller?

Også fargeskjerm er vel unødvendig i en mp3 spiller,suger bateriet.

Skal du viser bilder kan du like gjerne bruke mobben.

En lcd skjerm bruker faktisk talt mye mindre strøm enn slike skjermer som du finner på blant annet iPod...

Derfor er jo det ganske kjekt med fargeskjerm, og for oss andre som bruker mye digitalkamera, så er det jo supert å bruke slike ting til å se på bildene og til å oppebavre de på ferieturer og slikt. :)

Endret av Dozer_
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syns det er unødvendig med en bildeviser i en mp3 spiller?

Også fargeskjerm er vel unødvendig i en mp3 spiller,suger bateriet.

Skal du viser bilder kan du like gjerne bruke mobben.

En lcd skjerm bruker faktisk talt mye mindre strøm enn slike skjermer som du finner på blant annet iPod...

Derfor er jo det ganske kjekt med fargeskjerm, og for oss andre som bruker mye digitalkamera, så er det jo supert å bruke slike ting til å se på bildene og til å oppebavre de på ferieturer og slikt. :)

sikker på at fargeskjermer bruker mindre strøm?

Husker min gamle 3310 mob med gråskjerm som man finner i mp3 spillere idag holdt flere dager uten å lade mens dagens mobber er du heldig hvis den holder ut i 2 dager :roll:

Lenke til kommentar
sikker på at fargeskjermer bruker mindre strøm?

Husker min gamle 3310 mob med gråskjerm som man finner i mp3 spillere idag holdt flere dager uten å lade mens dagens mobber er du heldig hvis den holder ut i 2 dager :roll:

Husk at dagens mobiltelefoner har mange flere avanserte funksjoner som kamera, video og spill som tapper batteriet...

 

Hvis jeg lar min 6600 som har en av de største skjermene på markedet i dag (samme som i 7610 og 6630 btw) ligge å "hvile" uten å bruke noen programmer, bare lese sms eller ringe, varer den i en uke. Tar jeg noen bilder og en filmsnutt ved siden av, varer den i 2 dager... tar jeg mange bilder og filmer varer den ikke en halv dag en gang. Samme når jeg kjører spill eller programmer...

 

Edit: Uff da, hele innlegget ble OT :blush:

 

IT: Litt slapt at spilleren bare kommer med 5 og 6 GB, hvorfor ikke 5 og 10?

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Fy faen.. Creative lever av å herme etter Apple...

Lag en egen spiller ffs!

Ja, jeg er helt enig. INGEN har lov til å lage produkter som kan konkurrere med allerede eksisterende produkter, det er HERMING!

iPod er ikke bare et allerde eksisterende produkt.. Det er jo en klassiker! Er sikker på at iPod vil stå i teknsike historiebøker..

 

Og seff skal creative lage spillere som kan konkurrere akkurat med apple's produkter...

 

iPod Mini vs Zen Micro

iPod 20gb vs Zen Touch 20gb

iPod 40gb vs Zen Touch 40gb

 

Det her kan umulig være tilfeldig..

Lenke til kommentar
iPod er ikke bare et allerde eksisterende produkt.. Det er jo en klassiker! Er sikker på at iPod vil stå i teknsike historiebøker..

 

Og seff skal creative lage spillere som kan konkurrere akkurat med apple's produkter...

 

iPod Mini vs Zen Micro

iPod 20gb vs Zen Touch 20gb

iPod 40gb vs Zen Touch 40gb

 

Det her kan umulig være tilfeldig.

Det er ikke tilfeldig, nei. Apple har lagd et produkt som selger, så konkurrentene deres lager konkurrerende produkter. Jeg ser ikke noe rart med det...

Creatives spillere har jo vanligvis flere eller bedre funksjoner enn Apples (Zen Touch har batteritiden, Zen Micro har batteritiden, opptak, og radio) og koster mindre. Stort sett et bedre tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...