Gå til innhold

Ny spiller fra Creative!: Zen Micro Photo


Anbefalte innlegg

Finnes det noen ekstern batteripakke til iPod, som man kan koble til hvis det oppladbare er tomt? I så tilfelle et stort pluss til Apple, for det er noe jeg virkelig savner på min.

Såvidt jeg vet så er det mulig å få tak i batteripakker ja.

Det ble sagt om Creative sine og, men jeg har ikke greid å finne det, så såfremt ingen har noen konkrete linker/bevis på dette, antar jeg at det ikke finnes.

 

(Har sett flere guider til hvordan man kan lage selv, men jeg er ute etter offisielle batteripakker)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som syns det er unødvendig med en bildeviser i en mp3 spiller?

Også fargeskjerm er vel unødvendig i en mp3 spiller,suger bateriet.

Skal du viser bilder kan du like gjerne bruke mobben.

En lcd skjerm bruker faktisk talt mye mindre strøm enn slike skjermer som du finner på blant annet iPod...

Derfor er jo det ganske kjekt med fargeskjerm, og for oss andre som bruker mye digitalkamera, så er det jo supert å bruke slike ting til å se på bildene og til å oppebavre de på ferieturer og slikt. :)

men så må man jo innom pcen for å overføre bildene da... mens på den vanlige ipoden UTEN fargesjerm kan man legge bildene rett inn via en kortleser fra belkin :tease:

Lenke til kommentar

Gidd å whine da :p

Går det virkelig ikke an å få over bilder fra kortleser rett til iPod Photo uten pc som et mellomledd? I så fall er det virkelig teit...

Men ja, det finnes eksterne batteripakker til iPod, noen som Belkin lager ihvertfall Apple Store Belkin Battery Pack Og jeg ser på det som en utrolig stor fordel med så stort utvalg i ekstrautstyr som du får til iPod, det finnes ikke tilsvarende ting til konkurentene...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
er detingen som hvet hvor man får kjøpt den??? finner den ingen steder jeg.....

Selskapet kommer til å slippe den i andre kvartal i år i to versjoner, en på fem gigabyte og en på seks gigabyte.

 

Hvis du hadde lest hele artikkelen ville du sett at den ikke slippes før på sommeren.

Lenke til kommentar
Gidd å whine da :p

Går det virkelig ikke an å få over bilder fra kortleser rett til iPod Photo uten pc som et mellomledd?

Du kan bruke belkin sin kortleser som mellomledd og Apple kommer med sin egen nå om et par uker (late march var det vel de sa). Dette er en direkte usb-tilkoblingen.

 

edit:

 

Argh, glemte å lese datoen, igjen, og dette var nok en unøvdendig post, da alle sikkert har fått med seg dette nå.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...