B.H.H Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 eller klippe kablen mellom kont 1 og 2 og sette på en rj45 hvordan setter man på en rj45?
phsyco Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Er nok mye enklere å bare bruke kabelen som den er, rj11 passer jo i rj45 kontakter. For å sette på en rj45 på kabelen trenger du selve rj45 pluggen og en kabeltang. Så må du koble lederene på riktig plass og klemme til med tanga.
B.H.H Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 ok, men vi har bare 2 leder i telefonnettet i huset vårt, har det noe å si for ADSL?
B.H.H Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 fant ut av hvordan jeg skal gjøre det med telefonene..... Da ringer jeg til telenor å bestiller i morgen Tusen takk for alle svar!
B.H.H Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har bestillt nå Får det om 3-4 uker. Men hvilke uttak er det i splitteren? Er det rj45 man må bruke på alle uttakene i splitteren? Vil det bli dårligere hastighet om jeg bruker vanlig tlf ledning med tre ledere i og setter på rette plugger mellom splitter og adsl modemet enn med vanlig nettverks kabel??? Endret 19. januar 2005 av B.H.H
B.H.H Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 fungerer det og koble modemet rett i uplinken på en switch slik at jeg kan bruke flere maskiner?? Modemet er et thomson speedtouch 510
Qwem Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 fungerer det og koble modemet rett i uplinken på en switch slik at jeg kan bruke flere maskiner??Modemet er et thomson speedtouch 510 Ja, det vil fungere fint Speedtouch'en er snill og deler ut IP'er og alt. Evt så kan du mest sannsynlig bare smelle den inn i en normal port på switchen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå