Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Blir disse trådene lest i det hele tatt av akam admin folk?

 

Greit om dere liksom skriver noe. Eks. lest, men vi gidder ikke å gjøre noe.

Eller noe i den duren.

 

"Er du lei av skarpe bilder?" er absolutt en artikkel som fortjener en disk@forum tråd.....  :whistle:

 

Mange av trådene leser jeg. Men dessverre har jeg ikke tid til å lese alt.

 

Jeg synes det er veldig hyggelig at dere vil ha diskusjonstrådene. Jeg troode det var mindre interessant på vanlige nyheter, og har derfor ikke lagt det inn der. Men siden jeg nå ser at det er ønske om det, skal jeg bli flinkere, og opprette diskusjonstråder mye oftere.

 

Jeg har opprettet for Epson-testen som ble lagt ut i dag morges, og jeg har laget for "Er du lei av skarpe bilder?" akkurat nå.

 

Hvis jeg glemmer å gjøre det en annen gang, er det bare å sende meg en mail, så ordner jeg det relativt raskt.

 

Erik

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tar på meg jobben og informere dere, men dere har sikkert sett at Akam.no har gjort noen endringer etter påpek fra meg.

 

Diskuter Artikkler, underforum er opprettet. Blekkskrivere, utskrifter, papirkopier er det nye navnet på Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier :)

 

Og butikker, Netthandel Ønsket jeg sammenslått med Webshop Diskusjoner, men den står grunnet Lange seriøse diskusjiner Relatert til foto, da vil det også si at dere holder en fotorelatert linje der inne.

 

Ole marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...