Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

@ gaara-sensei: Hvorfor poster du et bilde fra Blade of The Immortal-mangaen hele tiden? Det har jo ingenting med Naruto og gjøre!

Endret av Speik
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
@ gaara-sensei: Hvorfor poster du et bilde fra Blood of The Immortal-mangaen hele tiden? Det har jo ingenting med Naruto og gjøre!

8745863[/snapback]

Hoho, du mener nok Blade of the Immortal :!:

Dessuten så er ikke det bildet fra den serien, det er et portrett av Zabuza Momochi..

Lol? >:3

Men ja - unødvendig.

Skal jeg være ærlig så¨tror jeg ikke han gaara-duden har noe særlig peil på annet enn Naruto.. (ikke for å være frekk)

Endret av Motoko
Skrevet (endret)
Hoho, du mener nok Blade of the Immortal :!:

Dessuten så er ikke det bildet fra den serien, det er et portrett av Zabuza Momochi

8749396[/snapback]

Blade ja selvsagt. Har lest hele den mangaen og følte meg ganske sikker på at bildet var derifra. :hmm:

men da ble det like mye selfburn som burn. :no:

Endret av Speik
Skrevet

Skal jeg være ærlig så¨tror jeg ikke han gaara-duden har noe særlig peil på annet enn Naruto.. (ikke for å være frekk)

8749396[/snapback]

sant nok, men fyren er jo bare 10år. Det var ikke mye jeg hadde peiling på da jeg var så ung :p

Skrevet

Diskuter heller relevant info om Naruto istedefor kunnskapen til en av brukerene.

Vennlisg ikke kommenter dette innlegget, er nok OT.

Skrevet

Heter episode 16 eller 17 Gaara's Death?

Litt pussig at den episoden er så nærme, skjedde masse før "det" i mangaen.

Laster ned episode 16 nu :)

Skrevet

Blir nok en stilig episode neste fredag, hvis de ikke skal bruke enda en episode til å bygge opp mot fight.

Informativ episode dette her, man kan ikke ha fights hver episode ;\

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Laster ned nå, men det vil ta over en time før den er ferdig, står nå på 2 timer og er nå 25 %

8756928[/snapback]

Hvor laster du ned fra dA?

Skrevet

me to , går sikklig kjapt og laste ned .

var en bra eppisode med masse informasjon , og det er all infoen som gjør serien sjikklig bra , og seff de kick ass bra figthene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...