Gå til innhold

Fett, men tynt tastatur?


Anbefalte innlegg

Vel jeg sitter her med et elendig og gammelt Compaq tastis som er ekstremt dårlig mht. at hurtigknappene tok kvelden da jeg formaterte for å innstallere XP på den gamle dataen. Jeg leter etter et slikt et tastatur som har den samme "konsistensen" på tastene som en laptop, altså et slikt slimline tastatur.

 

Lurer på om noen kunne anbefale noe? DiNovo er helt ute av min dimensjon for lommebok, og funksjoner, bare så det er sagt.

 

Kriterier:

 

-Behagelig å taste på

-Tynt

-Stilig

-IKKE trådløst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok knappene kvelden etter du formaterte? Isåfall, har du installert driverene til tastaturet?

orket ikke å trokle meg gjennom compaqs hjemmesider og ende opp med ingenting, så jeg gadd ikke det. burde egentlig ha fulgt med i pakkepc'en?

 

EDIT: Det Logitech tastaturet så flott ut, takk for hjelpen!

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Den benq tastaturet har jeg sett og tafset litt på. Er et mini tastatur og ikke noe særlig å skrive mye på, men spørs hva du er ute etter.

jeg har det og synest det er brilliant, strevde mye med å få tak i det, men angrer ikke. Supert å skrive på, handler bare om å venne seg til det, funker også ypperlig til spill. :yes:

Lenke til kommentar

hadde det KeySonic ACK-610EL tastaturet før, hatet taste plasseringen på det, det kom stygg pipelyd når lyset var på og flere av knappene hadde treig respons.

3fxcool.no pleide å selge det før, nå har de bare det i full størrelse, kan jo være et alternativ om du likte det lille. Microplex.no selger også noen tastatur med lys.

 

keysonic_tast.jpg

Lenke til kommentar
Dette tastaturet er stili og tynt

Sorry ass men gross.gif Billig skit som ikke burde blitt solgt på loppemarked en gang :thumbdown:

Har du en saklig begrunnelse for den meningen eller er det bare at alle tastatur <500kr er automatisk "Billig skit"?

 

Har selv dette og synes det er ganske bra, litt ekkelt å skrive på (egentlig bare en vanesak) og det har ingen unødvendige scrollehjul eller malplasserte/feildimensjonerte knapper.

 

Ekstraknappene er ikke i veien, mange tastaturdesignere synes det er fett med ekstraknapper på alle kanter, og ting er stort sett slik de skal være..

I tillegg er det jo ikke så verst å se på og teh 1337 masterpiece: DET HAR IKKE F-LOCK!!! :yes:

Lenke til kommentar

Har du en saklig begrunnelse for den meningen eller er det bare at alle tastatur <500kr er automatisk "Billig skit"?

Nei, for all del... Har et Logitech Internet Navigator Keyboard selv, og kjøpte det kun fordi jeg måtte ha et nytt da det gamle var fucked. Også fordi det var grisebillig(300kr) og hadde masse ekstra taster som jeg har blitt helt avhengig av. Vet at mitt også er billig skit og det knirker og står i, men det han karen viste frem ser jo veldig billig ut. Btw, illuminated tastatur er ikke akkurat hva jeg ser på som fett.

 

Konklusjon: Mitt er billig og står i det minste i stil til prisen. Det andre ser rett og slett bare ut som søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...