Gå til innhold

Fett, men tynt tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, ser prisguiden ikke har alle prisene. KJøpte mitt hos PSdata, til ca 240,- Hos IThandel.no koster det 214,- men har aldri handla der, så hva de krever i porto vet jeg dessverre ikke. PSdata tar litt over 100,- for slik liten forsending, og sender som regel samme dag. (...bortsett fra Big Water settet da, sorry bare litt "outside the box" :sick:)

Lenke til kommentar

Har du en saklig begrunnelse for den meningen eller er det bare at alle tastatur <500kr er automatisk "Billig skit"?

Nei, for all del... Har et Logitech Internet Navigator Keyboard selv, og kjøpte det kun fordi jeg måtte ha et nytt da det gamle var fucked. Også fordi det var grisebillig(300kr) og hadde masse ekstra taster som jeg har blitt helt avhengig av. Vet at mitt også er billig skit og det knirker og står i, men det han karen viste frem ser jo veldig billig ut. Btw, illuminated tastatur er ikke akkurat hva jeg ser på som fett.

 

Konklusjon: Mitt er billig og står i det minste i stil til prisen. Det andre ser rett og slett bare ut som søppel.

Er dette bedre da? Tastaturer er faktisk meget bra. Det knirker ikke, virker tungt og solid og tastene bråker lite (vertfall sammenlignet med logitech). Eneste jeg har å utsette, er at tastene er litt tunge å trykke inn. Jeg har brukt logitch med fjærlette knapper en stund, så jeg regner med dette er grunnen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...