Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. :ermm:

Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... :dontgetit:

Skrevet
Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... :dontgetit:

:!:

Skrevet
Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. :ermm:

Yikes! Begge de to er litt merkelige.

Skrevet
Har alderi hatt sex jeg :w00t:

jaja, da er vi 2 da :)

De er utroli hva mennesker gjør for å få seg noe god fitte...

hehehe, dette emne er det sykeste...

Mennesket er det dummeste vesenet på jorden, og på Mars og Venus

Skrevet

Han var klar over at de holdt på? De var klar over at han var der?

Nasty :nei:

Han visste godt at de holdt på, kom jo noen lyder man ikke kunne ta feil av og litt bevegelse som de fleste heller ikke tar feil av... :dontgetit:

Skrevet

Dine venner har noen rare ting for seg. :ermm:

Jeg hadde ihvertfall gått. I det hele tatt å starte på med sitt mens en annen er i rommet er jo også litt... spesiellt.

Skrevet (endret)
Dine venner har noen rare ting for seg. :ermm:

Jeg hadde ihvertfall gått. I det hele tatt å starte på med sitt mens en annen er i rommet er jo også litt... spesiellt.

Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen hvis jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Endret av AnAnAs
Skrevet
Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen?

:cry:

Skrevet
Hva spilte han? Må ha vært et fett spill...

Akkurat hva jeg tenkte! Ellers må han vel ha sittet der og håpet på at han ble spurt om å joine :)

Skrevet
Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen?

:cry:

Haha.

Har dere aldri hørt om trekant? ;)

Skrevet
Har dere aldri hørt om trekant? ;)

Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,..

Skrevet (endret)

På gangen på skolen vi sov i på Norway Cup.

Bare dumt at de som skulle rengjøre gangen og toalettene kom..

Endret av emoWEB
Skrevet
Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,..

Vel, kanskje akkurat playstation og humpelyder er hans "cup of tea". Mange rare fetisher ute og går, men denne er vel noe spesiell..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...