Gå til innhold

Spillverket.no: Lang loade tid på gamer.no samt manglende reklame?


Anbefalte innlegg

I det siste (denne uken) har loade tiden på gamer.no økt en god del. Det tar faktisk veldig lang tid å loade siden. Dessuten kommer ikke reklamebannerene opp. Har flere det samme problemet, eller har jeg rett og slett problemer med dataen min?

 

Edit: Forumet og andre sider, laster i normalt tempo

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det tar lang tid her også holder på å laste ned siden nå mens jeg skriver dette...

Selv om jeg holder på med noe annet skulle ikke det ha noe å si,

ble ferdig med å laste nå forresten (over halvannent minutt :thumbdown: )

Savner noe oppe i feltet ved siden av Gamer.no "ikonet" der er det bare grått.

(Jeg tror jeg savner noe ihvertfall, er litt glemsk... ;) )

Det har hos meg også tatt lang tid med forumet innimellom, ikke hele tiden, men nok til at det plager meg :nei:

 

TSP :cool:

Lenke til kommentar

I skrivende øyeblikk har vi problemer med annonseserveren, og det er eneste grunnen til at det går tregt nå såvidt vi kjenner til. Men dere har altså opplevd treg loading tidligere i uken også? Hvor treg loading er det snakk om? Gjelder det forsiden, artikler eller alt mulig? Og gjelder det bare Gamer.no, eller andre søstersider også?

Lenke til kommentar
I skrivende øyeblikk har vi problemer med annonseserveren, og det er eneste grunnen til at det går tregt nå såvidt vi kjenner til. Men dere har altså opplevd treg loading tidligere i uken også? Hvor treg loading er det snakk om? Gjelder det forsiden, artikler eller alt mulig? Og gjelder det bare Gamer.no, eller andre søstersider også?

Uken vil vel litt mer nøyaktig si de siste 2-3 dagene. Er ike helt sikker på tidspunktet, men tror det var noe i den duren.

Lenke til kommentar
I skrivende øyeblikk har vi problemer med annonseserveren, og det er eneste grunnen til at det går tregt nå såvidt vi kjenner til. Men dere har altså opplevd treg loading tidligere i uken også? Hvor treg loading er det snakk om? Gjelder det forsiden, artikler eller alt mulig? Og gjelder det bare Gamer.no, eller andre søstersider også?

Uken vil vel litt mer nøyaktig si de siste 2-3 dagene. Er ike helt sikker på tidspunktet, men tror det var noe i den duren.

Det hadde vært kjempefint om du hadde anledning til å svare på noen av de andre spørsmålene jeg stilte. Hvis ikke er det veldig vanskelig for oss å finne ut hva som kan være galt. Har du lagt merke til om nettleseren forsøker å laste inn noe fra ad1.hardware.no når siden lastes tregt?

 

Det er kjempefint at dere kommer med tilbakemeldinger når ting ikke går så raskt som det bør, men det er dessverre ikke så veldig lett å vite hva som kan være feil når tilbakemeldingen ikke strekker seg utover "det går tregt". :-)

Lenke til kommentar

Oi trodde jeg var den eneste med dette problemet.

 

Igår hadde jeg store problemer med å komme inn på forsiden. Jeg fikk kun opp Gamer.no logoen på toppen. Igår kveld var det definitivt værst, men har vært litt ustabilt tidligere i uken med svært lange lastetider.

Lenke til kommentar
Syns det har vært mye problemer med adserveren i det siste. Er det oppgraderinger på vei eller er det kun småfeil som rettes etterhvert?

Hele annonseserveren skal byttes ut såvidt jeg vet. Det er dessuten meningen at annonsene skal lastes etter det redaksjonelle, men i går når annonseserveren tryna fullstendig fikk vi et bevis på at det ikke fungerte slik likevel. Drift er på saken og vi beklager ulempene dette har medført dere den siste uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...