Gå til innhold

Hvilken skjerm skal hardware teste neste gang?

enden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enkelttest, hmm. BenQ FP937+, er den testet? For å se om de "8" millisekundene er noe tess.

jeg er enig med den. Det er jo tross alt 17" som er den mest aktuelle skjermen for de fleste.

Erik-Tor: du vet at den skjermen er en 19"?

Skrevet

Nå har det blitt testet så mange 19" i det siste, så etter NEC'en og BenQ'en har blitt testet, kanskje det er på tide med noen 17" eller større enn 20"...

Skrevet
Jeg vil bare informere om at NEC 1970NX nå står på testbenken :)

gleder meg til du er ferdig med den.. når Enden tester blir det alti en god test!

Skrevet (endret)

Epleskjermen (Apple) som testskjerm hadde vært digg.. :thumbup::dribble:

Edit : Personlig så mener jeg at både 20" og 30" eren skulle vært testet. Da det ville vært meget interesangt å se hvordan 20" eren gjør det i forhold til andre skjermer i den prisklassen. :thumbup:

Endret av lock-aze
Skrevet

smeboe

Den PC'n har ingen av oss lenger. Vi sitter da ikke på gammelt utstyr heller??

Har henvendelse om test av 4 modeller i dag fra ulike produsenter. Ser ut som en rekke slipper klin nye modeller i disse dager. 3 av disse sikter seg direkte inn på de ekstreme gamerne. Med helt sinnsyke spesifikasjoner, og jeg tror dette er ekstreme skjermer da disse produsentene ligger i toppsjiktet.

Skrevet
smeboe

Den PC'n har ingen av oss lenger. Vi sitter da ikke på gammelt utstyr heller??

Har henvendelse om test av 4 modeller i dag fra ulike produsenter. Ser ut som en rekke slipper klin nye modeller i disse dager. 3 av disse sikter seg direkte inn på de ekstreme gamerne. Med helt sinnsyke spesifikasjoner, og jeg tror dette er ekstreme skjermer da disse produsentene ligger i toppsjiktet.

Sant det, den hadde vel bare ett skjermkort :D så fort ting skjer i denne verdenen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...