Gå til innhold

"Grusomme filmer", forbudt i 50+ land.


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny utfordring her. I det siste har gått til anskaffelse av mange de klassiske sjokk-filmene. Men, nå har jeg gått tom for ideer. Noen her som vet av noen i samme "kategori" som de her?:

 

- Guinea Pig: Devil's Experiment

- Cannibal Holocaust

- Men Behind the sun

- Salò o le 120 giornate di Sodoma

 

Om noen vil diskutere disse filmene, be my guest. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cannibal holocaust er en ganske ekkel, blodig og grotesk film. Handler om noen ungdommer som drar til jungelen for å lage en reportasje om cannibaler, men det sier seg vel selv hva som skjer! :thumbup:

 

Hvis du liker slike filmer, se denne!

 

Edit: Noen andre her som har sett den?

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
Har hørt snakk om at det var ekte dyredrap i den Cannibal Holocaust. Stemmer dette?

 

Var jo like før jeg satte meg ned å så den engang, men orka ikke når jeg fikk høre dette om de stakkars dyrene.

Stemmer det. Det som er kanskje enda mer oppsiktsvekkende er at det er ekte lik som brukes i obduksjonsscenene i "Men Behind The Sun". :ermm:

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om et lik? Et dødt menneske?

Det er mye verre å se noen virkelig ha det vondt? Å se noen dø? Og alt bare for å lage en film.

 

Det er mange rykter ute å går om Cannibal Holocaust. Noen sier de bare filmet dyr som skulle bli spist av indianerene uansett. Og noen sier Deodato måtte i fengsel pga dyredrapene. Ikke vet jeg.

 

Ferox er egentlig enda verre å se på, den er ikke like grotesk som Holocaust, men det virker som dyra lider mye mer i den. Og man merker fort at hele greia er iscenesatt, at menneskene hiver dyra mot hverandre og man får se dem drepe hverandre.

 

Men siden mennesker liksom skal være så mye viktigere enn dyr, så forstår jeg hvorfor folk henger seg opp i Men Behind the Sun greia.

 

(Det er snakk om at i den svenske filmen Thriller: A Cruel Picture, så stakk de en skalpel inn i øyet på et ekte lik. Regissøren skal vistnok ha hatt en venn på et sykehus som låste dem inn om natten, for å filme det lille klippet. Men noen mener at det bare var effekter)

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som har sett den usensurerte versjonen av Caligula her? Har hørt så utrolig mye rart om den. Min versjon er skammelig klippet i forhold.

 

there is also midget man/normal woman sex.....gay male sex....gay female sex....rape.....beastiality......pedophilism (if that is spelled right) and extensive nudity. There is also a graphic birth sequence when Princess Julia is born.

 

:ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...