Gå til innhold

Dine beste dråpebilder


Anbefalte innlegg

Last inn dette bildet i Photoshop e.l og lek litt med levels/kontrast osv så kan dette bli meget bra.

Jeg lekte meg litt med the gimp, og tror jeg fikk det til å se litt friskere ut :)

 

Edit: Ser at bildet har litt mer lillaskjær i seg på den andre pcen min. Det så ganske ålreit ut på laptopen ;)

post-209-1105738025_thumb.jpg

Endret av Blurpy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette virker spennende, må prøve dette. hvordan gjør dere det med denne dråpen? bruker dere dråpeteller eller vannet fra springen eller? fortell  :blush:

Jeg bruker bare krana på kjøkkenet til å lage dråper. Tar litt tid å få den til å dryppe og ikke bare renne da. Dråpene blir ikke så store heller. Så bare tar jeg masse bilder og håper på det beste :D

Lenke til kommentar

Prøvde meg litt jeg og nå, men det var dessverre ikke mye bateri igjen, så jeg kommer tilbake med bilder senere.

 

Tror jeg fikk til et par bilder, har Ixus 500. Blir det bedre hvis jeg stiller på ISO hastigheten eller noe, for det så ut til at det ble litt vanskelig å få fokus.

Lenke til kommentar
her mitt bidrag:

Vannstråle som treffer en mini maglite.... det blir en veldig fin og jevn "krans" med vann hvis du har mag liten midt i sentrum av vannstrålen....

mag liter er vanntette derfor kan du også få ganaske kule lyseffekter som det her :

(beklager rotete bakgrunn men bildene er ganske gamle og da la jeg ikke merke til slikt:))

post-209-1105809817_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...