Gå til innhold

Dine beste dråpebilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Utrolig mange bra bilder her.

Hadde ikke peiling på hvordan jeg tok skikkelige dråpebilde, men etter at jeg leste denne tråden fikk jeg mange bra tips og løp ned på kjøkkenet og gjorde som dere sa, og det funka utrolig bra, ble meget fornøyd.

Så tusen takk for denne tråden.

 

En ting til, er det mulig få oppsettet ditt ThorEH, hvordan får du til den nydelige overgangen?

7710659[/snapback]

 

PM sendt (har ikke vært innom på noen dager)

Lenke til kommentar
Hei.

Utrolig mange bra bilder her.

Hadde ikke peiling på hvordan jeg tok skikkelige dråpebilde, men etter at jeg leste denne tråden fikk jeg mange bra tips og løp ned på kjøkkenet og gjorde som dere sa, og det funka utrolig bra, ble meget fornøyd.

Så tusen takk for denne tråden.

 

En ting til, er det mulig få oppsettet ditt ThorEH, hvordan får du til den nydelige overgangen?

7710659[/snapback]

 

PM sendt (har ikke vært innom på noen dager)

7748828[/snapback]

 

 

Hva med å poste et bilde her :innocent:

Vi trenger litt hjelp vi skjønner du :hrm:

 

 

Marius

Lenke til kommentar

Overgang? takk for komplimenten. Orket ikke å gjøre meg så veldig mye flid med å lage bakgrunn og sånne ting. men brukte ei blå bøtte og ekstern (uv) slave til bounce flash og 1/1000-1/2000 sek lukkertid.. syntes det gav fine farger i dråpene...:)

Lenke til kommentar
Overgang? takk for komplimenten. Orket ikke å gjøre meg så veldig mye flid med å lage bakgrunn og sånne ting. men brukte ei blå bøtte og ekstern (uv) slave til bounce flash og 1/1000-1/2000 sek lukkertid.. syntes det gav fine farger i dråpene...:)

7816734[/snapback]

 

Overgangen mellom bøtta og bakgrunnen, det er veldig enkelt, bare sett opp et ark eller noe lignende, gjør bildene 10x bedre, men var meget fine dråper altså, ingenting å si på det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...