Gå til innhold

Logisys Kabinetter fra Microplex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et utrolig stilfullt kvalitetskabinett fra Logisys Computer. Polert høyglanslakk ("flygel-finish") og fullt av chromede detaljer gjør kabinettet svært flott og iøynefallende - ingen bilder klarer å yte dette produktet full rettferdighet. Eller - som man ofte leser i bilannonser - "Må sees"

Huff.. Synes det så GANSKE for mye plastic ut ja.

Lenke til kommentar
Fin finnish da

mm, plastik glinser fint :p

 

 

Skjønner ikke at microplex kan ta inn så masse shit som de gjør nå for tiden *skuffa*

Syntest microplex var litt eksklusivt for over ett år siden, men nå ser jeg på de som en jalla-sjappe på lik linje som clas ohlson sin pc-avdeling.. Dette er eledig....

Lenke til kommentar

DeFalk Skrevet 05/01/2005 : 19:28

  Det eneste som microplex har nå, som jeg syntes er bra da, er Lian Li og I&S.. de kabinettene er de eneste greie de har der nå... 

Microplex vil vel neppe ta inn de andre seriene til I&S.

noen av disse er rålekre fra får mens andre har store potensialer til modding

men da forsvinner vel det image at I&S er de STØRSTE pckassene tilgjenngelig

og synlige på LAN.

 

Lian Li er for min del ut av topp ti etter en meget dårlig handel i fjor.

fikk en 6099B som var så dårlig at det nesten gikk i oppløsning.

heldigvis fikk jeg retunert det til slutt.

 

kanskje jeg snart oppgraderer til I&S 981BB og lar mitt rosa 910PB bli overtatt av lillesøster :p

(hele kassa er rosa, ikke bare fronten som på standaren)

 

de kassene som nå kommer inn i store lass på microplex er

alle produsert av SLC som også produserer Chieftec,Chen ming,Thermaltake osv.

 

men siden microplex tar disse inn må det være noen som kjøper de i stort antall.

man leker ikke butikk, så er det noe man selger bra av skaffer man mere av det.

og det er ikke altid det fineste etter vår mening som selger bra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Fin finnish da

mm, plastik glinser fint :p

 

 

Skjønner ikke at microplex kan ta inn så masse shit som de gjør nå for tiden *skuffa*

Syntest microplex var litt eksklusivt for over ett år siden, men nå ser jeg på de som en jalla-sjappe på lik linje som clas ohlson sin pc-avdeling.. Dette er eledig....

Det er jo bare en grunn til at de tar inn merker ingen har hørt om før... Kunstige priser. Du ser jo hva som skjedde når norek begynte å føre Lian Li. De har antageligvis mere effektiv behandling av varer over hele linja, fra økonomi til logistikk.

 

Resultatet er at enkelte kasser direkte sammenlignet mellom microplex og komplett har en prisdifferanse på 500,-.

 

Ryktet går om at microplex har "sladret" til Lian Li, derav meldingen som har kommet opp på Lian Li`s hjemmeside -->

 

"Warning: End-users and resellers purchasing Lian Li cases from komplett.no and komplett.se will NOT receive any free after-service from Lian Li or official distributors and resellers."

 

Så lenge alle kvalitetsvarer allerede har en distributør eller to i norge, så blir microplex tvunget til å se seg om etter andre komponenter å selge. En grunn til at de ikke kan konkurrere på prisene til komplett er jo at utvalget er tynt på microplex. Det var helt klart liv laga for microplex når de startet opp, men når man i dag kan kjøpe akkurat det samme overalt på nett, bare billigere, så kommer de til å få slite litt...

 

my two cents

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...