Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd


Krankemot

Anbefalte innlegg

Jeg har noen internasjonale bassistvenner og ser fra tid til annen at det arrangeres "Bass Bash" "Bass Camp" el.l. - at man får tak i noen bassister som har noe å fortelle og lære bort og samles en gjeng et sted en dag eller noe og får noen "fellestimer", konserter, demonstrasjoner etc. Vet noen om noe slikt har vært arrangert i Norge noen gang? Hvis ikke så er det kanskje på tide? Jeg har ingen kontakter, hverken for å skaffe folk eller lokaler og heller ikke spesielt mye tid, så jeg bare slenger ut ideen... Dersom noen her er lystne på å få til noe slikt i Osloområdet, så kanskje vi skal møtes en gjeng og ha en brainstorming?

 

Et kanadisk initiativ

 

M.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge ting ordner seg for din del og blir bra der, så spiller vel resten litt medre rolle?

Alltid surt å måtte vente så lenge.....

Har fått vite eg må vente til i sommer en gang på nye bassgitaren min.

Bare håper den ikke e skadet når den kommer fram da ;)

hehE!!

Lenke til kommentar

Hehe, sant nok! :wee:

 

Eska var helt kræsja og selve V-AMPen også. En del av knappene foran var trykt inn, så man omtrent må bruke penn for å trykke på de. På baksiden kan man se tydelig at den er bulket hardt inn. Den er også skjev, så hvis den står på noe flatt vipper den.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor alvorlig ideen om å beholde den og be om avslag var, men om den er så ødelagt som du sier, er det neppe noen god ide, den kan nok komme til å dø fullstendig rimelig raskt, det eneste godtagbare avslaget er 100% - så kan du håpe at den lever til en ny og hel kommer... ;)

 

M.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PMxZbwCI

Ok folkens, kva er den mest bråkete og jævlige distortionpedalen dykk veit om?

Boss lager mye rart i den sjangeren :)

 

ProCo Rat er også moro med bass! :)

 

Vurderer ein metalzone eller metalcore, har du nokon erfaring med dei?

 

Vil bli brukt til støyjazz og kontemporær klassisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PMxZbwCI

test metal zone (gitar pedalen) til boss, har en følelse av at den kan gi tilstrekkelig fuzz. er ett jævla vepsebol med gitar hvertfall.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Måtte melde meg inn i den samtalen her da!

Spilt i en 5-6 år og har 3 basser: en Yamaha nybegynner bass(husker ikke model), en Ibanez ICB300EX og kronjuvelen som er en Spector Legend Classic 4. Skal kjøpe meg min første 5 strengs når jeg får penger til det :D

 

Ampen så har jeg et 300w Ashdown kabinett og et 500w ashdown topp. Et kabinett til kommer nok etterhvert!

Endret av kjtiil
Lenke til kommentar

Ok folkens, kva er den mest bråkete og jævlige distortionpedalen dykk veit om?

 

Landmine, en pedal som er praktisk talt umulig å oppdrive i Norge, bortsett fra i den ene butikken tilfeldigvis skulle befinne seg i min hjemby. You're in luck though, for det ligger en på rommet mitt som jeg aldri har brukt. :)

Lenke til kommentar

Ok folkens, kva er den mest bråkete og jævlige distortionpedalen dykk veit om?

 

Landmine, en pedal som er praktisk talt umulig å oppdrive i Norge, bortsett fra i den ene butikken tilfeldigvis skulle befinne seg i min hjemby. You're in luck though, for det ligger en på rommet mitt som jeg aldri har brukt. :)

 

Du har jo den ganske greie til EBS og da, den er ganske fin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...