ferik Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, da vet jeg ikke helt hva du kan gjøre, sorry Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Legger med et bilde for å vise nøyaktig hva det er som skal gjøres Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Flytt det du skal ha innpå X partisjonen din og sett opp disk 1 på nytt Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Men da må jeg installere alt på nytt igjen på både Windows og Linux partisjonen. Er ikke noen krise å miste 2Gb, gidder ikke å måtte formatere en hel disk på nytt bare på grunn av det. Men hvis noen hadde visst om en enklere løsning så kunne jeg jo gått for den. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Vet at de 8 MB du henviser til på disk to er Pagefilen til disken, så den får du ikke brukt. Det er noe som alltid blir lagt på disken og tar opp 8 mb. Tror du vet noe her som ingen andre vet. Lyst til å fortelle mer? Lenke til kommentar
Maserati Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 enig med siste taler... pagefile ligger på filsystemet, ikke som noe skjulte saker Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan forresten prøve å lage en rescue diskett, og se om du kan gjøre noe mer der, da slepper du iallefall at windowsen stopper noe Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Disk 1: Når det gjelder c:, for at du skal kunne slå sammen de du henviser til på bilde, så må linux partisjonen flyttes helt til høyre (høyreklikk på partisjonen, velg rezise/move), i den ruten du da får opp skal du kunne dra hele partisjonen til høyre. du må nok også gjøre det med linux swap partisjonen. Ta så å høyreklikk på c:, velg rezise/move, dra høyresiden mot høyre. På disk 2: Eneste du kan gjøre uten å slette partisjoner, er å rezise musikk partisjonen, høyreklikk, velg rezise/move, dra den helt til venstre. Dette er basert på PowerQuest Partition Magic 8.01 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har to harddisker. Den ene er en Seagate 120Gb IDE disk, den andre en Seagate 160Gb S-ATA disk. Fordelingen av partisjonene kan dere se på det medfølgende bildet.Jeg prøver å utvide partisjonen kalt hovedpartisjon med 2000Mb (Det som er igjen av ledig plass, den grå ruten helt til høyre) Jeg har prøvd med Partition Magic 8, men den går ikke. Jeg har prøvd alt mulig: Merge, Redistribute free space, resize. Noen som vet hvordan jeg kan få brukt denne lille plassen? PS: Hvis noen vet hvordan jeg kan få brukt de 7Mb på starten av disk to også, så er forslag velkomne Det er helt sikket Windows, windows er sperret på 140gig tror jeg. Så du må installere Windows Service pack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå