Gå til innhold

Har du også lyst på Big Water settet til julepris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
du kunne gjort det en halvtime før da  :p

Nope, desv. Må gjøre det etter kl. 24 så det er derfor jeg sitter oppe :-)

komplett.no, dere er vår helter. Sitter oppe til langt på natta så vi kan få vannkjølings-juleaften :thumbup:

Takk for den utmerkede interessen dere har vist for forumet. :)

Skrevet

1 bestilt.

Klarte å modere meg. Hvorfor kjøpe noe man ikke har bruk for bare fordi det er billig?

Har ingen planer om å starte databutikk anyway.

Skrevet

nå er vel spørsmålet hva jeg skal gjøre med de 2 jeg får fra psdata :hmm:

Slette ordre eller selge til noen på qxl kansje... Kipt å brenne inne meg 4 sett iallefall :)

Skrevet

bestillte en jeg også.. selv om jeg har en fra før.. vet ikke engang om jeg vil ha den... vannkjøling på en p4 2.0ghz (400mhz bus) som kun fungerer som proxy server.. hmm.. jaja..

Skrevet
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Ref nr. slutta på : 2075

hva dere da?

Ref slutta på 2076

Skrevet (endret)

Yezzzzz :cool:

2 stk bestillt og Komplett steg ytterligere maaange hakk hos meg som Web Shop

Hjertelig Takk Komplett

Edit ref nr xxxxx 2061 :dribble:

Endret av BUGS_Y
Skrevet (endret)
115 bruker(e) leser dette emnet (22 gjester og 6 anonyme brukere)

87 medlemmer: simalarion, Grell2k, magio, erikoi, FleshEater, snoopg, Analyzer, ~inso, jevel, datating, un0kai, Tantor_, Josten, azone, lqpl, MorePower, espboot, Amriden, vegins, lykkeliten, Leben, Rayline TWB, tomviktor, ToxicMan, Hobbes, BUGS_Y, Sylteagurk, albe, flybikesbmx, X_plode, Christer1, Nimblex, titus, Musty, Marius_EV, vegjoh, w0lla, Morpheus-, bidz, Explorer, BlondGod, XU, Pennywise, Weezel, BremnesX, frankpettersen, ghost7, 555, rakanishu, RBW, Thorvald, espenl, dill&dall, magnetxx, shabador, olav74, Nemezis, SteffyBoy, jag, Fiesta, Royal, Coney, Micke, CorVette, Psh, LenniZ, Bøb, 2laggy2follow, Lord_Linus, ViPaZz, Majorp, Krestjan, iceraven, CB_, Geekless, Simen1, XtraPlay, [AvaLoN], julle, john_h, underground, Kong Basse, Hanza, Joey1313, Lone*Desert-Fish, gp500, Cantus

Har ALDRI før sett så mange inne på samme tråd...

Endret av L4r5
Skrevet
Utrolig flott av komplett å sitte på et forum kl 12 på natta og svare utolmodige brukere!!! :thumbs: Two thumbs up, Komplett...

Enig, komplett.no yter enda bedre service når dem henger her på forumet!

Skrevet
nå er vel spørsmålet hva jeg skal gjøre med de 2 jeg får fra psdata :hmm:

Slette ordre eller selge til noen på qxl kansje... Kipt å brenne inne meg 4 sett iallefall :)

ja samme prob her... tilsammen 6 i bestilling...

2 psdata og 4 komplett...

Skrevet
1 bestilt.

Klarte å modere meg. Hvorfor kjøpe noe man ikke har bruk for bare fordi det er billig?

Har ingen planer om å starte databutikk anyway.

Vel, siden dette settet ikke er så "stort", så kan det være kjekt med to.

1 kit holder fint til kjøling av kun CPU.

Men skal en kjøle cpu, gpu, northbridge og sånt, så må en ha 2 kit.

Personlig skal jeg bruke 1 kit på kun cpu, og 1 kit på gpu og northbridge. Og så sette viftene på halv hastighet = lydløst.

Skal handle meg en passivt kjølt strømforsyning også, så da skal det endelig bli stillt her i gården!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...