Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er 9 dager lenge? Det er allerede sagt det som trengs...

Nei, det er ikkje for lenge det. Men mener du at det er 9 dager til skortene kommer? Ble litt forvirret av det svaret ditt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller 9 dager til det nye deseignet? er det det du mener?

tror ikke han mener sjortene fordi at han sier at de ikke har noen konkrete planer for øyeblikket...

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, noen som vet noe om ca. hvor lenge det er til det nye designet kommer eller? Har lyst på en overklokking.no T-skjorte og to til sommeren! Lenge siden noen har sagt noe her nå.

Skrevet

vel, det burde komme snart...

det er jo en måned siden vi fikk offisiell besjed på forsiden om at det skulle komme snart, jeg har iallefall ikke sett noe enda.. :ermm:

Skrevet

Om alt går slik jeg håper, ser vi nytt og friskt design i løpet av påskehelga (nerder SKAL ikke være på påskefjellet - vi tåler ikke sola...).

Skrevet
høres bra ut... :thumbup:

bare å si ifra hvis dere trenger noen til å mase på dere, jeg er flink til å mase.. :grin:

Jeg også, melder meg frivillig! :whistle:

Men enig, det høres bra ut! :thumbup:

Skrevet
Om alt går slik jeg håper, ser vi nytt og friskt design i løpet av påskehelga (nerder SKAL ikke være på påskefjellet - vi tåler ikke sola...).

Stemmer :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

Genial ide det med t-skjorter :)

Kommer nok til å invistere i en selv. Hadde det vært en ide å lage flere hovedsjangere med t-skjorter? Slik som: Case-modders, Tweakers, CPU-burn-burn -burn, Overclocker-wannabe, etc... ?

..:: Sygard ::..

Skrevet
Genial ide det med t-skjorter :)

Kommer nok til å invistere i en selv. Hadde det vært en ide å lage flere hovedsjangere med t-skjorter? Slik som: Case-modders, Tweakers, CPU-burn-burn -burn, Overclocker-wannabe, etc... ?

..:: Sygard ::..

tror dette kommer til å koste en del mer.

Noe nytt om skjortene eller? *mase mase*

(måtte bare benytte meg av sjansen i denne posten)

Skrevet

må ha en ok.no tskjorte til LAN uniformen min..

hvor mye av pengene er det dere får for hver tskjorte egentlig? de koster jo 150, og microplex skal sikkert ha litt de og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...