Gå til innhold

Ønske om flere moderatorer i OT


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg regner med at jeg snakker for flere når jeg ønsker flere moderatorer/brukermoderatorer i OT. Gjerne noen som får sitt ansvarsområde bare i denne kategorien. Det er en del brukere som står bak meg når jeg sier at kvaliteten på OT har gått betraktelig ned den siste tiden, kvalitetsnivået er faktisk så lavt nå at jeg/vi ikke skjønner at det kan bli dårligere. Det er flere brukere som kjenner godt til OT og miljøet der, som helt sikkert egner seg som moderatorer. Og å få folk til å ville blir helt sikkert ikke et problem heller.

 

Håper dette taes opp til vurdering.

 

Mvh.

Sluffy (med flere)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sluffy er nok godt egnet til den rollen. Ellers så tror jeg at mange brukere med noe fartstid på forumet kan bli moderatorer. Jeg vet ikke hvordan dere gjør det, men en slags tilbaketrukket opplæringsperiode der man bare sjekker rapporterte tråder i noen uker først før man begynner med aktiv moderering er sikkert fint. Så får man en litt flytende overgang fra "vanlig bruker" til moderator. Det har jo vært noen (for det meste ubegrunnede) klager over at folk har misbrukt moderatorstatus.

 

Forøvrig er det liten tvil om at forumet trenger noen nye moderatorer nå. De siste spam-postene i annet og søppel er ikke til å holde ut.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Edit: den er til fredrikrb

 

Helt enig, men i alle ansvars-/påpasserstillinger er en opplærings-/observeringsperiode viktig, da man har lett for å gjøre feil når man "står midt i det", selv om man er egnet for oppgaven. Selvfølgelig er Internett fint på den måten at man har tid til å tenke seg om før man gjør noe, slik det ikke alltid er IRL, men du skjønner kanskje poenget mitt?

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

QUOTE (G2Petter @ 02/01/2005 : 23:17)
Edit: den er til fredrikrb

Helt enig, men i alle ansvars-/påpasserstillinger er en opplærings-/observeringsperiode viktig, da man har lett for å gjøre feil når man "står midt i det", selv om man er egnet for oppgaven. Selvfølgelig er Internett fint på den måten at man har tid til å tenke seg om før man gjør noe, slik det ikke alltid er IRL, men du skjønner kanskje poenget mitt?

Så klart, er ikke uenig med deg, litt opplæring bør det være. Da er jeg ihvertfall enig med deg. ;)

Lenke til kommentar

Så enig, så enig. Jeg har ingen konkrete forslag sånn på rappen utover de som er nevnt her, men vil gjerne få sagt at SnowDOG_ er en god mann til jobben. Det er mange prima brukere, men SnowDOG_ er liksom som regel tilstede. :)

 

(Når vi først er i gang ber jeg pent på mine knær om en moderator i Musikk/Film/TV-kategoriene. :) )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...