Gå til innhold

Vanskelig å velge ny mobil


b0ne

Anbefalte innlegg

sitter å skal kjøpe en ny telefon. veit at dette er tatt opp før men jeg trenger råd.

 

jeg har klart å sirkle meg inn til 3 telefoner.

 

sonyericsson s700i

p910

 

og en motorla v3 razor.

 

vet at dette egentlig er tre typer forskjellige telefoner, men jeg lurer på hvilken erfaring folk har med de telefonene. kommer det noen telefon i nærmeste framtid som jeg kan vente på?

 

hmm dette trenger jeg:

bluetooth er et must. må ha muligheter til å koble til bærbar pc.

skjermen må minst ha 65k farger. må ha kamera, ikke behov for et x. megapixelkamera, har et splitter nytt digitalkamera.

telefonen må helst med utvidbart minne, men ikke et must.

 

hmm er litt usikker på "planleggingsmuligheter" fordi jeg har fått en splitter ny pda i julegave. radio og mp3 muligheter er heller ikke så viktig.

ps har også sett på den siste samsungtelefonen men er usikker på samsungs menysystem.

 

det siste er at størrelsen ikke må være i "mursteinformat."

 

håper dette var en god klargjøring av hva jeg ønsker.

 

ps takk for alle evt svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har en PDA og et digitalkamera, Så trenger du ikke alle de funksjonene som s700i og P910 har.

 

P910 er jo nesten en PDA så hva skal du med 2 :p

S700i er jo kamera med telefon på en måte.

Diger skjerm og masse funksjoner. Ett av de beste kameraene på markedet i norge.

Men siden du har et nytt digitalkamera så trenger du kanskje ikke S700i.

 

Av de 3 telefonene du har plukket ut ville vel jeg anbefalt Motorola V3 Razor.

 

Siden S700i og P910 har så mye. Får du enten S700i eller P910 så har du liksom dobbelt opp med funksjoner siden du har en PDA og digitalkamera

Lenke til kommentar

hmm, vanskelig. argh :p

 

men kommer det noe nytt i nærmeste framtid som man kan glede seg til?

 

hmm ellers lurer jeg på programvaren i samsung d500 og motorlaen, er dem vanskelig? 5megs internminne på motorolaen er jo ikke så mye da, men holder ikke det til et å annet bilde og noen sms og mmser? den ser jo jævla stilig ut da. det er egentlig mest det som tiltrekker.

 

har foressten hatt p800 i gamle dager, som jeg solgte. var egentlig ganske fornøyd med den da.

Endret av b0ne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...