rvenes Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dårlig ytelse på Seagate 400gb Det synes nå eg. Eller skal eg ikkje stole på hdtach? Har 3 disker i maskina og 1 dvd brenner 1x seagate 400 gb 1x seagate 160 gb 1x wd 250 gb Seagate diskene er S-Ata, wd'n er IDE. Dei andre diskene har normal ytelse. 400 gb disken er ny, er ikkje brukt (den er heilt tom) Er det noko feil på disken? eller skal den være slik? eller er det feil i programmet? Edit: Kjøyrde testen noken ganger til, fikk dårlig, men så plutslig kom den seg til normalen trur eg. Og endå ein Kva skjer? Eg gjorde ingenting som skulle tilsei at ting skulle bli bedre! Her er ein Long test, dei andre var short Ser ut som problemet løyste seg sjølv denne gongen! Berre den ikkje får tilbakefall no! Endret 2. januar 2005 av Cornel
Ozelot Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vel, har en Seagate 200gb som fikk bedre søketid enn din, men noe dårligere når det gjelder å overføre filer og slikt(eller har jeg mistolka tegningen helt ?). Forresten, tok en "Quick test"... Endret 2. januar 2005 av Ozelot
rvenes Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Vil disken være eit bra alternativ til OS disk trur dere? Den har jo litt høg søketid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå