Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?


Anbefalte innlegg

Jeg antar at de som forsvarer denne navnbruken er de som bruker det mest. For at et nick skal være unikt så trengs det kanskje litt mer tenking til viss du ikke skal bruke altslags teikn og tall. Det er nok der det ligger.

 

Jeg kan jo starte med å forklare mitt nick. Jeg heter orginalt Bjørn. En bjørn brommer. Bromle....Men siden det var andre på denne planeten så hadde det. Så istendenfor å kalle meg 8r0m!e så la jeg til XL....Det er jo nesten synonym med stor. Og jeg er jo Bromle den store :p Jeg vil oppfordre andre til å forklare sine nick. Gjerne med en begrunnelse. Så viss du er en av de med mange teikn i hytt og pine så gjerne fortell hvorfor og hvordan det ble til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte flire litt når jeg leste posten der du forklarer opphavet til nicket ditt, bromlexl. Det gir jo mening, men allikevel blir det noe komisk ;)

 

Etterpå så jeg at det var du som hadde laget tråden og, derfor måtte jeg inn igjen og poste et innlegg. Har du forståelse for at folk kan synes nicket ditt er litt "teit" også? Eller er ikke nick som skrives med vanlige bokstaver teite?

 

De fleste tar uansett bare et ord/navn fra en eller annen plass, og bruker som nick. De fleste kommer vel fra TV eller film. Greit nok det spør du meg. Nick er sjelden spesielt gjennomtenkte og geniale.

Lenke til kommentar
Måtte flire litt når jeg leste posten der du forklarer opphavet til nicket ditt, bromlexl. Det gir jo mening, men allikevel blir det noe komisk ;)

 

Etterpå så jeg at det var du som hadde laget tråden og, derfor måtte jeg inn igjen og poste et innlegg. Har du forståelse for at folk kan synes nicket ditt er litt "teit" også? Eller er ikke nick som skrives med vanlige bokstaver teite?

 

De fleste tar uansett bare et ord/navn fra en eller annen plass, og bruker som nick. De fleste kommer vel fra TV eller film. Greit nok det spør du meg. Nick er sjelden spesielt gjennomtenkte og geniale.

Jeg har vel aldri påstått at jeg har et uber kult nick. Ei synest jeg at det er galt å ta nick fra film. Men mitt nick er mer personlig :yes: Men alikevel er det bare et nick.

 

Jeg prøver heller ikke å få en stor forandring i CS verden. Der er CS for stort og lille Bromle alt for liten. Men det jeg vil er å stille spørsmålsteikn med nick som {([/---==>ZimZumZ<==---\)]}..... Å derimot få bekreftet at det ikke er noe kult i det. At ingen over 14synest du er mer kul når du har et slikt nick.

 

En annen ting....Hvem vil huske et nick som {([/---==>ZimZumZ<==---\)]}???

Mye lettere å huske Bromlexl. Men nå jukser ikke jeg så jeg frykter ikke at noen skal huske det heller ;)

Lenke til kommentar

jeg kjører snowboard, og fra snowboard miljøet har vi noe som heter "jibbing" (det jeg liker mest med snowboard) og "jibbere". da jeg spilte ut for en good tid tilbake kalte jeg meg J|BmaN (o djiiiz, var 12 år btw) så har nicket utvikla seg videre til jibber - jibbern - jibbaH <-- sistnevnte fordi jeg er en wannabe badass gangster............... (husk wannabe) og ikke flame meg fordi dere syns nicket mitt er stygt :p

Lenke til kommentar
jeg kjører snowboard, og fra snowboard miljøet har vi noe som heter "jibbing" (det jeg liker mest med snowboard) og "jibbere". da jeg spilte ut for en good tid tilbake kalte jeg meg J|BmaN (o djiiiz, var 12 år btw) så har nicket utvikla seg videre til jibber - jibbern - jibbaH <-- sistnevnte fordi jeg er en wannabe badass gangster............... (husk wannabe) og ikke flame meg fordi dere syns nicket mitt er stygt :p

En meget bra begrunnelse. Du skal være unskyld for at du var 12 år :p

 

Ellers så er nicket enkelt og fengende. Uten bruk av snåle ting og teikn som ikke er på et norskt tastatur :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...