Grimgor Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg vet at jeg har lest det et sted... Skal lete litt etter kilden *gårforålete*
Kasp Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Han kan også prøve å komme med i FB ved å signe opp i det det starter... Er da ca 1 time eller no sånt der alle kan joine, MEN det er førstemann til mølla!!! Kilde? Har sett deg jeg også, tror det var på en offisiell wow-side..
Donkey Kong Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Skulle til åskrive "OT," men er ikke så mye topic her, så her goes.Hva må jeg gjøre for raskest mulig få tak i WWF, signe opp for beta? link! WWF=World Wrestling Federation Offisielle initialer, må vere den du mener
Omar Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg gleder meg til den dagen jeg skriver www.gamer.no, trykker på forum -> Sillforum for de mest pop spillene -> WoW - så står det "FINAL BETA ER HER!!11!1!!!" Jeg kan nok ikke beskrive den gleden jeg kommer til å føle da...
PcT Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det er ikke sagt at noen andre enn de med preorder kit kan joine betan.. det er ganske fullt allerede etter så mange betakits de har solgt vettu
SilverCRX Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Will you be adding more people to the Beta? Yes we will be adding more people to the Beta. The next wave of players to be included will be at the start of the Final Beta Test and the first of those will be the people who bought the pre-order box through the official Blizzard pre-order campaign. Thereafter, more players will be included as more servers are added. Endret 2. januar 2005 av SilverCRX
Grimgor Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Will you be adding more people to the Beta? Yes we will be adding more people to the Beta. The next wave of players to be included will be at the start of the Final Beta Test and the first of those will be the people who bought the pre-order box through the official Blizzard pre-order campaign. Thereafter, more players will be included as more servers are added. Akkurat ja... der var den der Det er fremdeles håp for dem uten FB-kit
LilleG Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hjelper jo helt klart og mase på et norsk spill forum.
WarpX Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hjelper jo helt klart og mase på et norsk spill forum. Forbeholder meg retten til å sutre og jamre her så mye jeg vil. Nå har vi jaggu venta lenge nok!!"#"#!!"#
-=Toasted=- Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Grimor: sorry for og måtte skuffe deg, men de plassene er for de som har søkt på closed beta og ikke har kommi inn dvs for 5-6mnd siden eller no. (iallefall sånn som jeg har forstått det...)
PcT Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 står jo *thereafter* som kan bety at de som ikke har må vente 1-2 uker ellerno
-=Toasted=- Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 god mulig det... egentlig samma for meg.. har fått tak i et pre-order kit, men ting mista liksom gnisten når Blizzard ga beng i alt som har med europa og gjøre.. begynner og bli lei og jeg har ikke starta og spille enda en gang!
SilverCRX Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 De første som blir med i Final Beta er de som har kjøpt Pre-order pakken, og de som har vært med i CB. Etterhvert vil andre få delta, uten at det har blitt sagt mer om hvem "andre" er (virker åpenbart at det blir tilgjengelig for alle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå