Gå til innhold

anarchy online start hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp begynt å spille anarchy og syntes det var veeeldig mye å lære...

og derfor håpte jeg at noen kunne gi meg litt start hjelp som f.eks vilke våpen er bra og sånt. i tilfelle noen lurte så er jeg soldier i lvl2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg (lvl 16) er absolutt ikke noen master i ao, men kan sikkert gi dere noen tips.

-Først lønner det seg å snakke med de npc'ene på vraket

-drep "reet's of paradise" for å få "take me to shop" disse gir en god håndfull penger.

-Bare behold rifla di, du trenger ikke å bytte våpen før om en god stund, som lvl 2 duger den i massevis.

-bygg opp mange av ranged skillene dine (spess assault rifle) og husk abillities

Endret av mr. Bjerre
Skrevet (endret)

Når dere er på start-øya, er det noen ting som er viktige:

- Prate med NPC'ene.

- Bestem deg om du skal være omni/klan eller ikke.

- Gjør det oppdraget (mission) som gir deg omni/klan shoulderpads 2 ganger. Veldig bra armor tidlig i spillet.

- Oppgrader våpenet ditt, dette gjør du ved å prate med shopkeepern, og han forteller deg hvilke spesifikke deler du trenger pluss agumentation device'n han selger. Etter du har gjort dette holder dette våpenet til du treffer level 10, minst.

- Rett bak shopkeeper'n (mens du har ryggen mot trappa du gikk opp) er det en høy boks som ser ut som den er en del av området, dette er faktisk en butikk hvor du kan kjøpe en startpakke med nanoformler for klasseringa di. Kjekt å ha. :)

- Drep masse. Tjen nok penger til å kjøpe newcomers armor fra shopkeeper.

- Oppgrader newcomers armor hos omni/clan folka (ut ifra hvilken side du valgte). Denne armoren er veldig fin, fordi du kan høyreklikke på den for å "levle" den opp. Så den er SUPER fram til minst level 15. Jeg har den fortsatt på og er level 21 (jeg har fådd en bedre armor, men kan ikke bruke den ennå på grunn av høye stat-krav).

- Når du er ferdig med øya og har teleportert til klan/omni/nøytral området, står du fritt til å enten gjøre missions alene, gjøre team missions med andre (anbefales for xp!), eller stikke ned i subwayen som er en fin plass å drepe til du blir rundt level 25.

Håper det hjelper. :)

Endret av VinterUlv
Skrevet

tusen takk for alle svar :w00t: dette vill nok hjelpe meg veldig :!:

men jeg hadde gjort en feil... jeg gikk rett til den nye banen. og det ville jeg ikke så jeg kommer til å starte på nytt med ny character men vilken er best for nybegynere?

Skrevet

Jeg er også ganske ny (lvl2 soldier) Det jeg syns er litt merkelig er at jeg får så utrolig mange IP (Improvement Points) når jeg levler opp, jeg kan nesten maxe alt! Bør jeg spare på dem eller noe? Jeg oppgraderer alt med grønn "bar", for de koster minst IP.

Btw. Takk for hjelpen VinterUlv, skal gjøre alt du sier :p

Skrevet (endret)

hmm, sliter på stranden helt i starten. har jeg en rifle?, jeg er noe på "S" soldier (har grønn drakt). hvis jeg går bort til et dyr på stranden så kan jeg jo bare sparke og slikt.... jeg har ingen rifle. og ossn knapp er inventory?, el sånn at jeg kan se hva av items og slikt jeg har

er det atlantean eller rimor jeg skal spille?

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)

jeg spilte på atlantean og hadde aldri noe problemer meg lagg.

"drakten" du har på deg er ikke klasse bestemt.. eller proffesion som det heter.

det kommer ann på hvilken breed(rase) du er.

tast /help i chat ruta.. mye nyttig info der

Endret av Nstin
Skrevet

Anbefaler Martial artist eller Enforcer for nybegynnere, er du soldier må du hele tiden skaffe penger til bedre våpen og det koster, MA er veldig god til å sloss uten våpen og du trenger bare noen nanoer for å klare deg langt og lenge.

MA bør også trenes på evade skill så de dukker unna skudd og slag, noe en soldier bare kan drømme om, de må ha heavy tank armour og greier for å ta noen hits. Bør ikke begynne med implants før du er over lvl 20+ pga at det går så fort opp spesielt hvis du teamer opp og tar "røde/orange fiender"

Trenger du penger så er missions bra, finn noe du trenger i award og selg alt du looter i missionet og hal inn mission award som er endel penger og somregel en gjenstand. Husk ettpar store tomme backpacks, alltid kjekkt å ha!

Skrevet

jeg signerte noe shit om at jeg skulle joine omniclan. og når jeg fikk de shoulderpadsa så kan jeg ikke bruke de!, har jeg tabbet meg ut?, skulle jeg ha ventet med å signere?

Skrevet
begynte på nytt. hva skal jeg velge?, omni el clan?. hva anbefaler dere til en nybegynner?

Omni er enklest for nybegynnere, best økonomi og lett å finne frem. Neutral er vist vanskeligst. Clan er greit det, men ikke letteste plassen å begynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...