Gå til innhold

Laptop, hva liker vi?


*nitram*

Anbefalte innlegg

Acer er ikke har ikke no bedre byggekvalitet enn Aopen på den bærbare sida, aopen 1557 er skrytt opp i skyene... Acer er definitivt ikke noe som helst bedre enn aopen.... Det vil de fleste testene vise deg....

 

Men bevares meg vel Acer Ferrarien er en bra bærbar, men jeg synes det er j*** drøyt å betale 2000 ekstra for litt design.... Bortkasta... Dessuten så har den jo bare halvparten av levetida til 1557....

 

Les test av Netshop her: http://barbara.no/art.php?artikkelid=8472

Og av Acer Ferrari her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=106602

 

Så er det ikke så vanskelig å se at 1557 faktisk er bedre enn Ferrarien  :tease:

 

Ferarrien er ikke verdt pengene sine....

En kamerat har en laptop med samme kabinett som Aopen-en. Det er betydelig "mykere" enn mitt vil jeg si. Det er ikke sikkert at det tåler mindre, men jeg føler mest behag med ferrarien, både når jeg sitter med den og når jeg bærer den rundt omkring. Men som sagt, dette er min personlige erfaring :yes:

Helt enig Halvorsen!!! Jeg var på expert for å sjekke ut en Ferarri 3200 og den var solid som bare f***!!! Fikk lyst på en sjølv jeg... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Acer Ferrari må være markedets og forumets mest oppskrytte maskin, jeg synes ærlig talt den er stygg. Jeg betaler for et arbeidsredskap ikke en bastard med stygg rød lakk. God ytelse ja, men absolutt oppskrytt.

Her har vi iallefall forstått det med å overdrive ja :p

Ærlig talt, du kan da ikke kalle noe så pent noe så stygt :no:

 

Den er rålekker. Sånn er det bare :yes:

Lenke til kommentar
Her har vi iallefall forstått det med å overdrive ja :p

Ærlig talt, du kan da ikke kalle noe så pent noe så stygt :no:

 

Den er rålekker. Sånn er det bare :yes:

Jeg mener den er stygg som juling, smak er forskjellig og jeg mener det er en skam at de har ødelagt denne egentlig flotte maskinen med den grusomme Ferrari looken.

 

Du vil selvsagt mene den er lekker siden du tydeligvis har kjøpt den, jeg hadde vurdert den dersom jeg slapp den gyslige rødfargen.

Lenke til kommentar
Acer Ferrari må være markedets og forumets mest oppskrytte maskin, jeg synes ærlig talt den er stygg. Jeg betaler for et arbeidsredskap ikke en bastard med stygg rød lakk. God ytelse ja, men absolutt oppskrytt.

Bastard? :dontgetit:

 

Den originale røde Ferrari-lakken er alt annet enn stygg, med mindre du er fargeblind selvsagt :p

 

Jeg vil ikke si at den er oppskrytt, den har et rålekkert design, kvalitet tvers igjennom og har en ytelse som står i stil med resten. Det samme kan ikke sies om tilsvarende Centrino-bærbare som ofte koster mye mer, men likevel yter vesentlig dårligere. Selv finner jeg ingenting oppskrytt med Acer sin Ferrari-serie :love:

 

Jeg tror nok bare du er en smule missunnelig på den jeg :whistle:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Den originale røde Ferrari-lakken er alt annet enn stygg, med mindre du er fargeblind selvsagt :p

Ikke noe galt med Ferrari-lakken, fin den. På en bil! Jeg mener bare den ikke har noe å gjøre på en laptop på samme måte som jeg ikke ser vitsen med å style en Volvo 240 med Neon lights, senke, male den gul eller å sette inn masse LEDs i datamaskinen sin.

 

Jeg kunne godt tenke meg det solide chassiset til Ferrrarien og den gode ytelsen, men poenget mitt er at innpakningen ikke passer meg.

Lenke til kommentar
Ville langt mer hatt en 7200rpm harddisk istedenfor lakken. Hvorfor i alle dager har de tatt en 4200rpm harddisk?

Fordi lakken og Ferrari-merket trekker prisen opp med 3-4000, så noe må de vel spare på.

Det er ikke riktig, siden alle Acer-bærbare leveres med 4200RPM harddisker. Sammenlignet med den tilsvarende Travelmate 8000-serien så er Ferrari 3x00-serien ganske rimelig faktisk.

Lenke til kommentar
Ville langt mer hatt en 7200rpm harddisk istedenfor lakken. Hvorfor i alle dager har de tatt en 4200rpm harddisk?

Fordi lakken og Ferrari-merket trekker prisen opp med 3-4000, så noe må de vel spare på.

Så sant som det er sagt, ingen tvil om at Ferrari looken alene drar opp prisen med 2-3000 kroner... Det finns det ingen som helst tvil om... Den er helt klart ikke verdt pengene sine da det kommer til ytelse, kan få en god del andre maskiner med bedre ytelse til samme pris. Til alle dere som tviler så er det bare å sammenligne f.eks 1557 med Ferrarien, ta å les de første innlegga i tråden her også... Råder ingen tvil... Du kan få en 2 ghz M-prosessor, 7200rpm hd og kingston minne til samme prisen som en Ferrari 3200, dessuten så er batterilevetida dobbelt så lang, den er lettere og støyer ikke like mye...

 

Prøv å bank det inn i skallen da, Ferrarien selger mest på grunn av navnet sitt, status og design.....

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...