Gå til innhold

Laptop, hva liker vi?


*nitram*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3602 og er blitt forelska  :love:

Skikkelig nice den der... Meg sikle :dribble:

Hvorfor sikle på DEN når du heller kan sikle på en Ferrari til bare 1000kr mer?

Den er mye mer å sikle over vil jeg si :p

Unnskyld meg, har du drekki?

 

For det første så selges ikke Acer Ferrari 3000 lenger, den heter nå 3400 og koster 18681,- hos PSdata, noe som er ca hele 6386 kr mer enn netshop sin 1557 gls som koster 12295,-.... Så jeg fatter ikke hvor du får det utsagnet ditt om at legg på en tusenlapp så får du en Ferrari.... Det må i så fall være at du har fått et spesialtilbud fra Gud :p

 

Dessuten så er 6386 kr myyyyye penger å legge ekstra på en bærbar som faktisk ikke er så veldig mye bedre enn 1557 gls. Å legge 6386 kr ekstra på en bærbar for at den ser kul ut og at det er en Ferrari liksom er jo helt sykt. Driter du penger så er det jo greit av deg å kjøpe en Acer Ferrari for designets skyld, har man lite penger og kjøper en så er man bare rimelig blåst i skallen. For spesifikasjonene til Ferrarien er faktisk ikke bedre enn 1557 gls sine, ikke store forskjellen. Eneste jeg kan skue er lyd og litt bedre CPU. Bakdelen med Ferrarien er at den har altfor kort batterilevetid, blir varm og bråker. Ergo selv om Ferrarien hadde kosta en tusenlapp mer bare, noe som den aldeles ikke gjør, så hadde jeg valgt 1557 gls allikevel.

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Hva med en Acer Ferarri 3200 hos ITBUTIKKEN for bare 14.127,23 NOK???  :hm:

:tease:

Skal innrømme at ITbutikken var mye billigere enn PSdata, og er forøvrig den eneste nettbutikken som selger 3200, hos de andre har jeg bare sett 3400-modellen til 18000,-.

 

Men uansett, 3200 modellen er fortsatt 2000 dyrere, og er ikke noe som helst bedre enn 1557 gls, vil heller si den er dårligere, pga den har ikke 8x dvd-brenner som 1557 har, den har bare halvparten av batterilevetida, bråker mer. Den skal ha pluss for møkka rått design. Men uansett, totusen ekstra for en dårligere maskin? Neppe.....

 

Tror fortsatt Fredrik Larsen har drekki :tease:

 

PS: 3200 er dog stillere enn 3000 modellen og blir ikke like varm, så klar forbedring på den fronten....

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Hva med en Acer Ferarri 3200 hos ITBUTIKKEN for bare 14.127,23 NOK???  :hm:

:tease:

Skal innrømme at ITbutikken var mye billigere enn PSdata, og er forøvrig den eneste nettbutikken som selger 3200, hos de andre har jeg bare sett 3400-modellen til 18000,-.

 

Men uansett, 3200 modellen er fortsatt 2000 dyrere, og er ikke noe som helst bedre enn 1557 gls, vil heller si den er dårligere, pga den har ikke 8x dvd-brenner som 1557 har, den har bare halvparten av batterilevetida, bråker mer. Den skal ha pluss for møkka rått design. Men uansett, totusen ekstra for en dårligere maskin? Neppe.....

 

Tror fortsatt Fredrik Larsen har drekki :tease:

 

PS: 3200 er dog stillere enn 3000 modellen og blir ikke like varm, så klar forbedring på den fronten....

Tror nok han har drekki litt mer enn en flaske med Tia Maria kaffelikør for å si det sånn

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg har en msi 410 fra komplett med 2ghz centrino. Er veldig fonøyd med den. Eneste minuset er at tastene virker litt billigere enn på den gamle hp`en min, og at den plastgreia oppå lokket virker som den lett får riper. Enig med det meste som står i testen til barbara. Var heldig og fikk en demomodell med 80gb harddisk og ati 9700 fra komplett for 12 lapper.

Lenke til kommentar
Jeg har denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3602 og er blitt forelska  :love:

Skikkelig nice den der... Meg sikle :dribble:

Hvorfor sikle på DEN når du heller kan sikle på en Ferrari til bare 1000kr mer?

Den er mye mer å sikle over vil jeg si :p

Ferrari 3200 for 14 000.- ?

 

Hvor ?

 

Og per i dag har jeg Acer : ferrari 3400 mer eller mindre orginal bare klokka skjermkort :)

 

Acer Ferrari 3400 er nok best i dag totalt sett synes jeg :thumbup:

 

Kunne ikke vært mere enig :tease:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Acer Ferrari har jo elendig skjermkort da  :no:

WTF ?

 

elendig...?

 

hva er det som er mye bedre på en bærbar da ?

 

(som ikke veier 5kg og er over 5cm høy)

 

9700kortene på Ferrariene er knalle

bare du som sitter der med en pc som du har fått av far til 40 000 med x800Xt pe eller hva det heter

 

skam deg...

 

Ehh ,og en ting til begrunn det der....

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...