Gå til innhold

Problemer med spyware-ikoner på desktop.


Anbefalte innlegg

Jeg får noen forbanna stygge ikon på skrivebordet, og jeg får de faen ikke vekk!

FAEN.JPG

 

Har funnet ut at det er to prosesser som starter den hele tiden UANSETT hvor mange ganger jeg slår de av! Blir så sinnsykt forbanna!

FAEN2.JPG

 

HJELP MEG!! Før jeg hiver dataen ut vinduet! :mad::no:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, iexplore kjører jo uansett når du har skrivebord oppe, og vinduer og sånt.. Ellers hadde hele skrivebordet ditt vært tomt. Hvorfor du har to vet jeg ikke.

 

deamon.exe vet jeg ikke hva er, men hvis ikke du heller vet hva det er, kan du prøve å avslutte den prosessen.

 

 

Så kan du gå på Start - Kjør - "msconfig" og sjekke under "Oppstart". Kryss vekk eventuelle programmer du ikke vil skal starte der.

 

Resten overlater jeg til hardcore-Windowsprogrammererne.

Lenke til kommentar

]Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, ellers blir den mest sannsynligvis stengt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...