Gå til innhold

Hva holder Saphire Radeon 9600pro til idag?

HKRoed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på mange faktorer det! Du kan fint kjøre Half Life 2 og Doom3 med det skjermkortet. MEN da må du klare deg med lav oppløsning, detaljer på medium eller low i spill og ikke ha antialiasing og anisotropic filtering (AA/AF) på. Så klart du kan greie deg med det hvis du har lave krav til hvordan grafikken ser ut.

Skrevet

Så jeg vil klare å kjøre de fleste spill med lav oppløsning ++ ja. Holder vel egentlig da jeg skjelden spiller. Det står i en PC jeg har tittet på og lurer på å kjøpe.

Ellers ingen store negative ting med det eller??

Skrevet (endret)

9600Pro er jo litt gammelt nå, men det skal da klare å trekke de fleste nyere spill på helt grei grafikk. Dersom du absolutt må spille på maks grafikk tror jeg kanskje det blir litt i svakeste laget. Når det er sagt så er Half Life 2 ett av de nyere spillene som krever minst av skjermkortet for å gi en bra spillopplevelse. Du kan jo ta en titt på en litt eldre test på Tom's Hardware Guide: http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/index.html . Merk at de aller fleste testene her er med maks grafikk, og man vil kunne få mye høyere resultater ved å slå av noen av de mest intensive effektene i spill. (eks. vann, bumb mapping, skygger)

Håper du ble klokere

-Zlatzman

Edit: Du kan jo også ta en titt på tilbakemeldingene på http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=PRL . Disse er alle positive, så jeg regner med at du blir fornøyd med kjøpet

Endret av ZLatzman
Skrevet

Har Radeon 9600 Pro og AMD Athlon 2500+, kjører HL2 med det meste på maks og 800x600, synes det går greit. Men i og med at dette kortet aldri har vært verdens raskeste, er jeg jo godt vant med å aldri ha 60 FPS.

MVH Audun

Skrevet
9600pro holder til alle spill som har kommet ut!

ikke på full grafikk men på hvertfall medium.

er det beste kortet under 1000,- lappen!

så du har prøvd "alle spill som har kommet ut" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...