Gå til innhold

Nye drivere til PowerColor 9800pro ATI


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei ,

 

har søkt men finner ikke noen topicer om dette kortet og beste drivere.

Så jeg tengte og spørre dere jeg har orginale drivere vers. husker jeg ikke,

det er det samme om driverene er orginale eller uorginale

Jeg bruker driverene fra ati.com, catalyst 4.12.

Disse fungerer veldig bra hos meg. Jeg får flere fps i hl2 med 4.12 enn det jeg gjorde med 4.11.

Hva er det som skal være så mye bedre ved omega driverene?

Lenke til kommentar
tror jeg skal gå for uorginale drivere i og med at disse skal være mye bedre til spilling ol. ?

"mye bedre til spilling" er å ta veldig hardt i. Catalyst gir vel faktisk bedre ytelse i fps enn f.eks Omegadriverne, mens Omega har bedre komtatibilitet og (mulig) litt bedre bildekvalitet.

 

(Omega har også mulighet for softmodding av SE kort., men det er vel ikke det vi snakker om nå)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Tror du fyren(Omega) lager de for moro skyld? selvfølgelig er de bedre. De gir ikke bare nye logoer. De gir en del mer ytelse. Så venligst hold kjeft, og ikke prat piss om ting du ikke vet en dritt om. OK?

Ingen grunn til å ta den tonen der, ytelsesmessig er det ikke mye å hente i Omega, stabilitet og kompatibilitet er mer deres greie. Er vel heller du som ikke skal være så skråsikker.

 

 

http://www.firingsquad.com/hardware/omegadetcomp/page7.asp

 

Litt gammel test, men forholdet har nok ikke forandret seg så voldsomt siden den gang.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Nei, de er jo greie når du softmoder et 9800se kort til pro, ellers er det vel ikke mye å hente med disse driverene.

Tror du fyren(Omega) lager de for moro skyld? selvfølgelig er de bedre. De gir ikke bare nye logoer. De gir en del mer ytelse. Så venligst hold kjeft, og ikke prat piss om ting du ikke vet en dritt om. OK?

Eh, okey:

 

doom3graph.gif

 

hl2graph.gif

 

 

 

Så dum er jeg :no:..... eller er jeg det?

Endret av Torro
Lenke til kommentar
Nei, de er jo greie når du softmoder et 9800se kort til pro, ellers er det vel ikke mye å hente med disse driverene.

Tror du fyren(Omega) lager de for moro skyld? selvfølgelig er de bedre. De gir ikke bare nye logoer. De gir en del mer ytelse. Så venligst hold kjeft, og ikke prat piss om ting du ikke vet en dritt om. OK?

Hvis du og tar og roer deg ned en god del hakk med sånne poster her vil det og hjelpe godt på.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme kortet selv, og har STORE problemer med Catalyst-drivere. Jeg får av en eller annen ubeskrivelig merkelig grunn Halvert ytelsen med catalyst :hrm: 3500 poeng i 3D-mark03 på Catalyst, og 6000 poeng med Omega-driverene....

 

Trur dette varierer mye med hva slags system du har ellers jeg :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme kortet selv, og har STORE problemer med Catalyst-drivere. Jeg får av en eller annen ubeskrivelig merkelig grunn Halvert ytelsen med catalyst :hrm: 3500 poeng i 3D-mark03 på Catalyst, og 6000 poeng med Omega-driverene....

 

Trur dette varierer mye med hva slags system du har ellers jeg :yes:

Merkelig, siden jeg får bedre score med Catalyst 4.12 enn med Omega 2.5.97a (basert på 4.12 final, ikke beta) både i 3DMark03 og i stress-testen i Counter-Strike Source.

 

Brukerfeil vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme kortet selv, og har STORE problemer med Catalyst-drivere. Jeg får av en eller annen ubeskrivelig merkelig grunn Halvert ytelsen med catalyst :hrm:  3500 poeng i 3D-mark03 på Catalyst, og 6000 poeng med Omega-driverene....

 

Trur dette varierer mye med hva slags system du har ellers jeg :yes:

Merkelig, siden jeg får bedre score med Catalyst 4.12 enn med Omega 2.5.97a (basert på 4.12 final, ikke beta) både i 3DMark03 og i stress-testen i Counter-Strike Source.

 

Brukerfeil vil jeg påstå.

ja.. men, så får jeg kun 1200 poeng i 3D-mark05 da...selv med de über-fete Omega driverene :hmm: ... Hvordan det skal forklares veit ikke jeg... Men det er sikkert et annet problem :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...