Gå til innhold

Hvordan få ut aggresjon?

[ReXoR]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen?

Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer..

Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slå i bordet?

Evt. lag deg en bunke med raserisedler som du henger opp på veggen. Hver gang du blir skikkelig rasende river du en lapp ned, krøller den sammen og kaster den veggimellom. Repeter ved nødvendighet. Skader ingen :p

Skrevet

Pleier å slå hardt i bordet, men vet ikke hvor lurt det er mtp. den eksterne harddisken som har tilholdssted like ved siden av.

Hender jeg tar en hardshutdown noen ganger også. :ermm:

Skrevet (endret)

Jeg slamrer enten i døra eller sparker til dyna. Men som oftest tenker jeg meg ikke om å sparker i fronten på kabinettet.

I går skjedde faktisk det da Steam klikket. Jeg sparket slik at de metalplatene bak plastdekslene (der cd rom å slikt ekstra skal være)

datt av å lagde et fryktelig rabalder, men ingenting ble ødelagt dog :whistle: .

Metalplatene ligger fortsatt der inne i kabinettet. Har ikke orket å tatt de ut.

Endret av lord_vivec9
Skrevet

Hos meg går det ofte utover tastaturet. Tidligere har jeg bare hatt veldig billige tastiser, og har derfor hatt muligheten av å plante neven solid midt mellom tastene uten for mye bekymringer. Nå har jeg et dyrere tastis som jeg prøver å ta vare på, men det hender at det får litt juling det også. Er også ganske pop blandt meg å slå til å riste i skjermen. Men nå har jeg kjøpt meg ny og fin skjerm så nå nytter ikke det heller.... :p Også banne høyt da. Og hvis jeg spiller med håndkontroll så blir den gjerne slengt veggemellom.

Skrevet

Mye banning og slå det jeg makter og orker i bordet. Til fornøyelse for noen og det helt motsatte for andre.

Utrolig hvor mye frustrasjon det er mulig å få av Football Manager 2005 :whistle:

Skrevet

Bruker å slå hardt i bordet og banne vilt... Men det beste er å legge seg på benken og løfte!! Da får du gjort noe nyttig av aggresjonen.. Er faktisk veldig lett å trene når du er sint :thumbup:

Skrevet

Roper F*** samtidig som du slår inn i en murvegg så du forstuer lillefingeren!

ADVARSEL: Du kan knekke noe eller få alvorlige skader som kan hemme deg for resten av livet :p

Skrevet
' date='30/12/2004 : 20:31'] Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen?

Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer..

Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg :(

Hvis du ikke vil slå dataen din, kan du finne en relativt hard vegg å slå/sparke i den.

da går det ganske fort over... ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Pumping iron...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...