Anubizzzz Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jeg spiller som Tauren hunter. Jeg irriterer meg mye over at hvis jeg tar et relativt stort dyr som pet så krymper det.. Hvorfor skjer dette? Mvh en evig WOW FAN
uberhunter Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Sikkert siden det ikke passer helt hvis 20 tauren hunters kommer med sin kose-kodo på slagmarken De hadde jo dekket hele plassen!
SilverCRX Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det er rett som uberhunter sier. Rett og slett fordi det kan bli veldig uoversiktlig når du drasser på en lvl60 pet som er 14m høy og veier 25 tonn...
Roy E Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Trøst deg med at pets blir større desto høyere level du er Når du er lvl 60 så kommer pet'n til å være litt større enn før du tame'a den.
Yoruk Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det er andre praktiske grunner også. For å forhindre at det skal bli mer "lag" for spillerene. Dette er noe som kan være spesielt viktig på raids da det er mye grafikk i bevegelse som må tegnes av gfx'en
Vegard87 Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 ikke stort mye mer jobb å ha en stor pet enn liten for PCen hvis de har samme animasjonene, vilket som er tilfelle her
Loeve Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) En pet som er dobbelt så stor som en annen vil ha dobbelt så stor teksturflate, og det er dermed dobbelt så mye å tegne på samme tid. Selvfølgelig krever det mer. Dessuten vil en som er dobbelt så stor ha dobbelt så store ting å animere, og det også er en faktor. Endret 30. desember 2004 av Loeve
apoxdigital Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 En pet som er dobbelt så stor som en annen vil ha dobbelt så stor teksturflate, og det er dermed dobbelt så mye å tegne på samme tid. Selvfølgelig krever det mer. Dessuten vil en som er dobbelt så stor ha dobbelt så store ting å animere, og det også er en faktor. Neppe. Tror du virkelig de texturerer det på nytt når de krymper ett dyr med 30-50% ? De har en "highres" texture på lowpolyen som eventuelt er den største i sin klasse og rett og slett bare resizer den rought når den skal bli mindre. Textur / animasjon / polygonantall endres ikke. Man ser at dyret krymper fysiskt når man får det som pet, noe som er helt unødvendig. Dette irriterer meg også i grenseland, hadde vært dritkult å komme med dyr i actuall størrelse.
purpledonkey Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det er fordi dyrene blir større når de går opp i level. I beta ble de så sinnsykt store etterhvert at de måtte gjøre om litt på det. Bare å fortsette å levle opp så blir de store etterhvert skal du se
Yoruk Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det hadde ikke vært så kult å ha 30 dyr i korrekt størrelse på et raid.. hadde fort blitt uoversiktlig med mindre de muliggjør for krymping av dyrene via spells/abilities.
Blakken Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Dette er implementer med tanke på raids i framtiden hvor pets ikke skal dekke mye a view for players som er plagsomt. Jeg har selv spilt BeastLord på EQ og synes en autoshrink at pet er bare positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå