Gå til innhold

MSI K8N NEO2 PLATINUM S939


Thomaszz

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken cpu vifte som passer til dette hk? Jeg har funnet ut at det som brker mst nå er cpu viften som en en boxed vifte til AMD 3500+

 

Men har hørt at den zalman 12" viften ikke passer...

 

Jeg vil ha det mer stille. Noen som har tips?

Jeg bruker Arctic Cooling på dette, det funker fett, og er ganske stille...

 

Jeg må også si at AC-vifta er ganske mye større enn Boxed-vifta, så det er vel bare 12cm fra zalman som ikke funker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle gjerne ha koblet lydkabelen fra min DVD-ROM til hovedkortets lydutgang men hvor finner jeg denne?

hvorfor skal du det egentlig?

 

Uansett, står i manualen, men kan jo si deg det at den finner du rett atme kontatken for frontkontakene til lydkorte, den heter JCD1 :) under det nederste pci sporet, helt til venstre på kortet

Lenke til kommentar
Det eneste du kan merke deg er at det er litt trangt rundt CPU-socketen så dersom du skal bytte kjøler vil ikke de aller største kjølerne passe. Dette gjelder blant annet Thermalright XP-120 og Zalman 7700.

 

Thermalright xp-120 passer til dette hoved kortet! :)

Man må bare bøye litt på en kondensator.

 

Det som er veldi bra med xp-120 på dette kortet er att man kjøler RAM også veldi mye, da den store 120mm vifta blir stående litt over ramza og blåse rett ned på dem.

 

Veldi godt :)

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne ha koblet lydkabelen fra min DVD-ROM til hovedkortets lydutgang men hvor finner jeg denne?

hvorfor skal du det egentlig?

 

Uansett, står i manualen, men kan jo si deg det at den finner du rett atme kontatken for frontkontakene til lydkorte, den heter JCD1 :) under det nederste pci sporet, helt til venstre på kortet

Les denne

 

...har ingen anelse om hva det kan være ell om det lar seg fikse med lydkabel fra HK'et.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Er det plass til en passiv chipset-kjøler på dette hovedkortet? Jeg har nvidia 6800le grafikkort. Noen som har prøvd med denne kombinasjonen?

 

Jeg har skrudd ned viftehastigheten, men jeg syns fortsatt lyden er irriterende. Har så veldig lyst på passiv kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...