Gå til innhold

Den store ASUS A8N SLI tråden


MrAHB

Anbefalte innlegg

Mulig dette har stått tidligere i tråden, men den er en smule uoversiktlig nå...

 

Er det mulig å kjøre ASUS A8N SLI Deluxe på et powersupply med bare 20 pinners power plug ? Hvis ja, hvilke funskjoner mister man ved å ikke tilby de siste 4 pinnene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med å oppgradere biosen. Hvis jeg går på asusupdate og update from internett så finner den en ny version, men ikke server og klarer ikke laste ned. Er det noen andre som har opplevd dette? Forøvrig har jeg ikke diskettstasjon.

Inne på asus update kan du velge tre forskjellige steder å laste ned fra, om du prøver litt frem og tilbake går det nok...

Lenke til kommentar

Takk for svar, JimRamse!

 

Men en ting til:

Vi må være helt, helt sikre på at det fungerer optimalt. Jeg ønsker ikke å påkoste meg et grafikkort til godt over 5000 spenn, for så å oppdage at det ikke støttes av hovedkortet som har et nForce-brikkesett. Er du 100% sikker, JimRamse? :dontgetit:

 

Så vidt jeg husker så var det ikke tegn til ustabilitet i Asus kortet så lå lenge man forholdt seg til Gforce grafikkort,men sammen med Radeon så kunne det visst være et eller annet.Men de som skrev reviewet mente det ikke var noe å bry seg om da de som kjøper et kort med støtte for SLI ikke kjøper Radeonkort?

Leste litt fort igjennom dette reviewet.

Sjekk her:Hothardware

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

Trodde da det, men skal ikke garantere. Ble i tvil når jeg leste det du linket til. Men det ville jo være jævli rart hvis ikke det funket. Men hvorfor kjøpe ett SLI kort hvis du skal ha ett ATi kort. Da ville jeg heller gått for MSI eller DFI sine NForce4 Ultra chipsett. Er jo helt identikske, men uten SLI mulighet. Ikke vits å betale ekstra for noe du ikke kan bruke.

Lenke til kommentar
Vil Asus Radeon X850XT PE fungere helt slik som det skal på dette hovedkortet?

Selvsagt

Har et Club 3D X850XT kort selv. Fungerer problemfritt sammen med A8N. Tror problemene ble fikset i 1003 biosen. Prøvde først et Gigabyte nForce4 SLI hovedkort som ikke fungerte ordentlig med X850XT kortet. Tok det opp med Gigabyte men gadd ikke vente på en bios-oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...