Gå til innhold

Drivere og verktøy til skjermkort.

The Stig

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et problem når jeg skal innstalere driver til skjermkortet mitt (Sapphire Radeon x800xl), når jeg lasta ned den nye drivern som heter ATI Cataclyst, så stoppa plutselig hele pcen også kom det bluescreen. Jeg har ingen anelse hva det er for noe?

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan noen si meg hvilke drivere jeg skal laste ned?

skjermkort: Nvidia geforce 6600.

er på hjemmesiden, men vet ikke hvilken pakke det er jeg skal laste ned :S

Gjest medlem-105476
Skrevet
Kan noen si meg hvilke drivere jeg skal laste ned?

skjermkort: Nvidia geforce 6600.

er på hjemmesiden, men vet ikke hvilken pakke det er jeg skal laste ned :S

7264300[/snapback]

Hva med link osv.?

Skrevet (endret)

er guru3d generelt treige på å laste ned? prøvd og laste ned denne flere ganger, men enten stopper den opp på midt i, eller så får jeg ikke starta den engang(som nå) What to do?

EDIT: måtte ty til IE :hrm:

EDIT2: den stopper fortsatt opp....

Endret av karlsn
Skrevet

Hei. Jeg har problemer med alle driverne i 90 serien til nvidia. Får artifacts det er noen punkter/picsels som lyser her og der. Noen som opplever det samme. Har ikke problemer med 80 serien.

Kortet er ikke klokket. Normal temp 42 idle 56 load.

Spec 7600gt sli

Amd 4600cd

2gig ocz ram

Asus a8nsli se

Takker for tips

• 2 uker senere...
Skrevet

To spørsmål:

1.Har Radeon 9600 Atlantis. Uansett hva jeg spiller så hakker det hele tiden. Irriterende.

Kan dette ha noe med mine drivere?`Kan noen evt. gi meg link til hva som må lastes ned og installeres

2.

Hvorfor står det at jeg har to skjerm kort, da disse to er helt like?

Enhetsbehandling->

Skjermkort:

RADEON 9600 SERIES - Secondary

SAPPHIRE RADEON 9600 ATLANTIS

Hilsen Jørn

Skrevet (endret)

Om du er sikker på at du har siste versjon av både DirectX og skjermkort driverne (som du finner i denne tråden på side 1) foreslår jeg at du oppretter en egen topic for spørsmål 1, dette er ikke lagt opp til å være en samletråd :)

Hvorfor det står at du har "to" kort jeg dog svare på - Dette er måten ATI har løst problemet med to innganger for skjermer. Kort1 er inngang1, kort2 er inngang2.

Endret av Stikk-kont@kten
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er overrasket over at ikke XG-driverene er nevnt i første post. Disse er hands-on de beste som eksisterer per dags dato.

http://www.tweaksrus.com

Er både til ATI og til nVidia. Den nye XG WarCat 1.12 for ATI kort er sinnsyk med tanke på ytelse og IQ. Da jeg hadde nVidia var jeg også fornøyd med XTreme-G driverene.

Skrevet

Takker for bidrag, skal implantere den i første post snarest.

Forøvrig kan vi sprette en Cola og feire at tråden har stått i 2 år. I den anledning ber jeg om tips til evt. forbedringer ol :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med driver/software til et MSI tv@anywhere-master kort?

Orginalen fungerer ikke. Selv med siste oppdatering ifra MSI

Og med Dscaler 4.1.15 Får jeg ikke lyd

Pleeese

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

hiesann.. sliter med å finne nye drivere til min geforce 6600gt kort, skulle spille cs her om dagen , og når jeg åpna steam så fikk jeg en melding om at driveren min var gammel, så jeg lasta ned den jeg fant på www.nvidia.com men fikk samme beskjed etter det og.. oen som kunne funnet den nyeste driveren?

kjempetakk til den som kunne gjort det :love:

Endret av motybana
  • 1 måned senere...
Skrevet

Går utifra du har prøvd alternativene som du kan finne i første post? ATI Tray tools er forøvrig såvidt jeg vet ikke lenger under utvikling, ergo er siste versjon den som blir å gjelde. Ergo kan nyere skjermkort få problemer ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...