Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har en mistanke om at det er shift knappen, må også reboote for å bli kvitt det..

Får du opp en meny om du holder shift knappen inne i mer en 5 sekunder i windows?

Det gjør jeg. Og da kommer problemene :(

Endret av Aeternus
Skrevet (endret)

ja, hvis du trykker mange ganger på shift så dukker det opp et vindu, der kan du gå inn på settings å slå den av...

funker fjell hos meg

;)

Edit: vel ikke akkurat slå den av, men stille den riktig inn

Endret av regga
Skrevet
Får opp en boks med forskjellige instillinger, jeg har en mistanke om at jeg skal krysse av på "Bruk Filtertaster" eller?

jeg har ikke krysset av for noen, men så har jeg ikke det "shift" problemet, bruker den bare til å løpe fort med:)

Skrevet

dette var det beste jeg tok. det er Vultur Gryphus vs en annen som jeg ikke vet hvem er, riktignok en HW.no dude ;)

jeg er da død her :cry:

Skrevet

Skal prøve og holde deg mer informert siden du er så aktiv. Men bortsett fra de offisielle matchene, så er fungames spontant dratt igang på IRC ja. Men jeg skal poste IRC hver gang jeg ser noen launcher et game eller jeg er med selv.

Sov godt pews ... *legge seg selv*

Skrevet (endret)

Jo, kanskje han har samme problem som meg og blir g-lined hver eneste gang han connecter :(

Edit: Jaja, kan jo prøve å innstallere det igjen :) Har faktisk fått det til å funken en gang..

Endret av M@R7!N
Skrevet
skriv meg opp til match! :p

Join #HL2DM-hw.no @ quakenet, vi spiller fun-games rett som det er!

---

Her er fra forrige, omsider fikk jeg has på Flashcrw; :)

Hadde et jævlig bra pil-raid på gang der, men så kom du å ødela alt med den fordømte lyskula di :p

Ser nesten ut som jeg er en slags gud på det bildet der :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...