Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha kjempet i hele dag klarte jeg å besire alle fiendene mine. Det tok sin tid. Jeg spiller Alexander den stores campaign. Jeg hadde dog en alliert på dette kartet. Han gorde sin nytte og holdt mine fiender i nordøst i sjakk.

post-56355-1178466796_thumb.jpg

Fra spillet Rise of Nations med ekspansjonen Thrones & Patriots

 

Kjempekult spill :)

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Xpand Rally Xtreme..

Samme grafikkmotor som xpand rally og GTI racing..altså chrom motoren..grafikken ser greit ut men virker som at den work in progress for meg...ustabil og ikke mye smooth opplevelse uansett hvilket oppløsning man bruker...

Og spillet har dessverre samme elendige fysikk som overnevnte spill og som tidligere Colin Mcrae Rally spill..

4/10 av meg

Lenke til kommentar

Tm nations ESWC

eg på min dagelige flytur. er mykje høgre opp en det ser ut på bilde :thumbup:

EDIT: bilde er på vei

EDIT2: endelig, siste gang eg skal vere innpå diskusjon mens eg nedlaster. :ph34r:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
flytur.jpg
post-101413-1178486738_thumb.jpg Endret av xersess
Lenke til kommentar

Mer fra Rise of Nations:

 

post-56355-1178556955_thumb.jpg

Midt i kampens hete. Her på grensen mellom meg og min siste fiende. Kampen virker ikke så stor men den har pågått en stund. Det sendes inn nye tropper kontinuerlig. Litt etter litt presser jeg han bakover og tar kontrollen over Byene hans. Ikke akkurat et genis taktikk, men det er gøy og det fungerer :)

 

post-56355-1178556131_thumb.jpg

Bildet viser min Blå allierte og hans byer i ly av mine byer. jeg fungerer som et skjold for han.

 

post-56355-1178556555_thumb.jpg

Til sist tre ressurser ut av mange i spillet. To på land og fisk i sjøen.

 

Spillet er som en blanding mellom Age of Empires og Civilization, knallkult konsept.

 

Når jeg gjennomfører dette brettet hopper jeg videre til et strategisk kart i Risk stil. Derfra kordinerer jeg mine videre angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...