Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh yes...

 

Lost Planet: Extreme Condition screenshot :thumbup:

Det er bekreftet at spillet kommer til pc for dere som ikke viste det..

 

Dette screenshotet som jeg tok fra TDU synes jeg ble bra:-)

 

Visste ikke at du kunne ta screenshots med 360en.

Det er screenshot fra pc utgaven

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Har kost meg litt i AOLs område i Second Life. Her er et par bilder fra Centrifuge Skatepark, som forøvrig virker å være ganske bra utført. Med tanke på den begrensede fysikkmotoren i SL er det ingen konkurranse for Tony Hawk spillene, og neppe ment å være det heller.

 

På de store skjermene vises diverse skateshows fra streaming TV, og en kan velge hvilket program en vil se fra en meny mellom de. Musikken på radiokanalen er en mix av urban pop og punk rock. Det er mye forskjellig å gjøre i AOL Pointe; før skateparken var jeg innom et quiz show som deler ut premier (da jeg var der, var temaet filmer av M. Night Shyamalan), et par butikker og andre steder. Et skateboard koster L$100 i en av butikkene i nærheten (jeg tror AOL brettene er custom-scriptet for å fungere optimalt i akkurat denne parken, ellers kan en sikkert lage et selv eller bruke freebie brett laget av andre).

 

På det siste bildet sitter jeg i den nærmeste kinoen og ser på traileren fra filmen "28 weeks later" (gleder meg til å se den).

 

SL lenke til AOL Centrifuge Skatepark: (må ha SL innstallert)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
QUOTE(Scortech @ 19/04-2007 : 00:41)

Jaws Unleashed

*

 

 

Haha, suger det eller? laugh.gif

 

Nei det gjør faktisk ikke det.mye bedre enn forventet..

Men jeg synes styringen er litt overfølsom..men jeg har ikke prøvd å justere den..

 

Jeg måtte teste om Arma virker i dual display og det gjorde det men jeg har ikke gjort noen modifikasjoner når det gjelder selve stretchingen..så derfor ser det så jævla ut..

Lenke til kommentar
Kan ikke la være..Må spille litt mer TDU..

8424529[/snapback]

Spiller du online? Jeg skjønner ikke helt åssen "du kommer videre" jeg :ermm: spiller singelplayer forresten ;)

 

*HAR SERIØST INGEN BILDER!*

8425069[/snapback]

men da får du ikke poste her! skaff bilde!!

gå bare inn på random spill og ta et screenshot tar deg max et minutt!!

 

136fs57258_th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...