Gå til innhold

Dårlig Admin! hrmf!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Admin velger selv hva han vil gjøre med de på serveren. Liker du det ikke, finn en ny server.

Tror ikke det er mange admins som vil at de som spiller der skal finne seg en annen server, hadde du likt at ingen spilte på en server som du var admin på?

Skrevet

Er en server seriøs, har den seriøse admins. I andre tilfeller er den useriøs, og da finner man seg en ny server.

Alt man trenger er Catch-Gamer. :yes:

Skrevet

Jeg var engang admin på en 1.5 server.. hahhaha.. Jeg campa og kicka alle som var frekke !! :!: :!: :!: Ble permbanna fra servern :p

CS er et spill som er til for å irritere andre med :D *elsker å irritere*

Skrevet
Hvis den er så forbanna, så ikke post no da. Bare ignorer den

Hvor ligger logikken i det?

Dog, ikke regn med sympati når du ikke gir oss noe informasjon om hvorfor du ble slappa. Sier ikke at du er sånn, men det er jævlig mange campere som prøver å fortrenge at de er campere, og sier "Jammen, skal jeg bare løpe ut og dø da?!" osv, og som aldri skjønner hvorfor en admin straffer dem.

Skrevet (endret)
Jeg var engang admin på en 1.5 server.. hahhaha.. Jeg campa og kicka alle som var frekke !!  :!:  :!:  :!: Ble permbanna fra servern  :p

CS er et spill som er til for å irritere andre med  :D *elsker å irritere*

Gøy å plage andre ja? :nei: Da kan du jo starte egen serverz0r og h4xx3 alle s0m kommer for å ødelegge for deg 223k! :evil:

:roll:

Edit: Skirvelief

Endret av Potetfar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...