Gå til innhold

Hvilken mobil er best egentlig?


benkizz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begge mobilene selv, og liker D500 best. Men det gjør ikke at jeg ikke ser de kvaliteter S700i har. Du bør som de fleste her foreslår teste mobilene selv, se over hvilke behov du har, og dermed hvilken mobil som fyller disse.

 

Les tester på nettet ved å google litt og besøke lesertestene her i forumet!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Dette valget er først og fremst smak og behag egentlig.

Selv ville jeg uansett ha valgt S700i uten å blunke, rett og slett fordi jeg synes den er klart best av disse to. Iallfall så har den minst ulemper; størrelse/vekt/pris (som arehei nevner ovenfor) og som du sikkert ser, har ingen av disse noe å si for s700i i bruk, som telefon.

Lenke til kommentar
Et tips: Du burde teste begge mobilene, og dømme det selv (hvis jeg skal teste mobiler, så pleier jeg å stikke ned til Carl Berner her i Oslo, der de har mange utstillingsmodeller på Elkjøp).

har d500 kommet i elkjop på carl berner???

Er ikke sikker, det er veldig lenge siden jeg har vært der nå. Hadde jeg bodd nærmere, så hadde jeg dratt dit oftere, men nå ligger Carl Berner noen kilometer unna, så det er ikke det stedet jeg drar hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt dette før, men sier det igjen: Det er utrolig vanskelig for andre å bestemme for deg hvilken telefon som er best. Dragon sier jo at S700 er best, men en annen vil sikkert si at D500 er best. Det du burde gjøre er som foreslått, dra å se på de to. Så må du finne ut hva de har av funksjoner og selv bestemme hvilke du setter høyest.

Lenke til kommentar

Kjapt innlegg:

 

Prisen på S700 har falt betraktelig nå i disse dager, ligger vel på rundt kr 4500. Skulle ikke forundre meg om den falt enda ytterligere utover januar. Det blir da ikke stor prisforskjell mellom D500 og S700...

 

S700 til ca. kr 4000 vil være ganske fristende... men den er jo så stor i lomma.

 

Men hvis den går ned til kr 3000 så tar jeg den uten å blunke :)

Endret av Keiso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...