Snake_Eater Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 det er altfor lett og altfor kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atomics Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 det er altfor lett og altfor kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enten så er du en rask spiller, elle så satt du på"Easy", (test HARD eller no.) Dessuten, det er bra så lenge det varer, og ikke minst, det koster flere steder ikke mer enn 299, men jeg anbefaller HL1, siden det er mye lengre, spill det først, så 2ern, og du vil nok få en ganske kraftig opplevelse... Noe annet: Grunnen til jeg nevnte det med grafikken i HL1, er at mange i dag synes det er "dårlig" av en eller annen syk grunn, mest sannsynlig for de dem er unge, og har vokst opp med litt tyngre grafikert spill, selv startet jeg på 386, og synes fortsatt spill som var bra derfra er hardt å finne i dag til PC, altså kvaliteten, og ikke minst orginaliteten. (litt off-topic, men jeg bare måtte..hehe ) - Atomics.
Tobe__ Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Half-Life 2 er en av de største spill-opplevelsene jeg har hatt. Jeg anbefaler det på det sterkeste!
RastaXP Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Pass på så du ikke får cd versjon. Fikk det i julegave å da var det 5 cd plater og en lå laus å skrangla i coveret, og coveret var forseglet også. MAKEN TIL FREKKHET
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) njæ, blandet. Irriterer meg grundig over hvor hakkete hele fysak-motoren oppfører seg. Gordon har en tendens til å sette seg fast mellom-oppå kasser og vegger. Noen ganger det heller ikke helt logisk hvor du skal gå. Sleit fælt etter de kloakk-røra hvor du blir slængt brennende tønner på(Har ike kommet så langt.). Drev en halv-time med å prøve å stable kasser, og prøve å hoppe opp til byen der. Håper det blir hivi ut plenty med patcher. Endret 25. desember 2004 av Lautsprecher
Sponis Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du vil ikkje kunne kjøre det på den PCen uansett, så ikkje kjøp det.
Passasjer Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Kjempebra spill. Har vært en del slike tråder før, har det ikke?
Blue--Sky Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Spillet er greit nok, men den forbask lydbuggen har gjort at jeg ikke gidder og spille det ferdig. Før jeg får nytt system (som det forhåpentilg vis virker optimalt på). Hver gang jeg saver begynner lyden og hakke dunk dunk dunk dunk osv..........i nesten 1 minutt!!!!!!!!!! det er så irriterende og ødelegger spilleopplevelsen totalt. SÅ jeg gir spillet 5av10 hadde det virket optimalt 9av10 (tro jeg er på kapittel 8-9 eller noe.....) Endret 25. desember 2004 av Blue--Sky
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du vil ikkje kunne kjøre det på den PCen uansett, så ikkje kjøp det. Hvem? Meg?
wichtom Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 et fantastisk spill grafikkmesig og gameplay. men det krever litt *maskin* for å få frem det ypperste. jeg selv har 3.0 presscot 1024 xms/pro pc4000 twinx x800 pro og vil si at fy flate.. verd hver krone (300kr)
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Half Life 2 er et sykt bra spill! Nr. 1 i FPS sjangeren.
Cruento Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) njæ, blandet. Irriterer meg grundig over hvor hakkete hele fysak-motoren oppfører seg. Gordon har en tendens til å sette seg fast mellom-oppå kasser og vegger. Noen ganger det heller ikke helt logisk hvor du skal gå. Sleit fælt etter de kloakk-røra hvor du blir slængt brennende tønner på(Har ike kommet så langt.). Drev en halv-time med å prøve å stable kasser, og prøve å hoppe opp til byen der. Håper det blir hivi ut plenty med patcher. Ikke logisk? Skal alle løsninger i spill være logiske? Det hadde vært kjedelig det. On Topic: HL2 er et meget meget bra spill, et hakk over alle andre FPS-spill, på alle måter. Endret 26. desember 2004 av CheesyPoff
Lautsprecher Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 njæ, blandet. Irriterer meg grundig over hvor hakkete hele fysak-motoren oppfører seg. Gordon har en tendens til å sette seg fast mellom-oppå kasser og vegger. Noen ganger det heller ikke helt logisk hvor du skal gå. Sleit fælt etter de kloakk-røra hvor du blir slængt brennende tønner på(Har ike kommet så langt.). Drev en halv-time med å prøve å stable kasser, og prøve å hoppe opp til byen der. Håper det blir hivi ut plenty med patcher. Ikke logisk? Skal alle løsninger i spill være logiske? Det hadde vært kjedelig det. On Topic: HL2 er et meget meget bra spill, et hakk over alle andre FPS-spill, på alle måter. Mente vel heller enkel å finne
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Pass på så du ikke får cd versjon. Fikk det i julegave å da var det 5 cd plater og en lå laus å skrangla i coveret, og coveret var forseglet også. MAKEN TIL FREKKHET jeg fikk cd versjone til jul, bare 1 cd inni der, men det som irriterte meg noe sinnsykt med cd versjoner var at jeg allikevel måtte laste ned hele driten fra nettet (noe som tok sinnsykt lang tid). angående selve spillet syns jeg det er drittfett, hakke kommet noe langt ennå (starta til morgen i dag) men det var rått
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 jeg fikk cd versjone til jul,bare 1 cd inni der Stiller meg tvilende... DVD-versjonen inneholder en DVD. CD-versjonen inneholder 5 cd'er.
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 jeg fikk cd versjone til jul,bare 1 cd inni der Stiller meg tvilende... DVD-versjonen inneholder en DVD. CD-versjonen inneholder 5 cd'er. hæ?? er det snakk om half life2 man får kjøpt i butikken eller?? jeg har half life2 med 1 cd ikke no mer
Lautsprecher Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Se etter på coveret ditt. Øverst i venstre hjørne: Hva står det der?
brillan Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Spillet er greit nok, men den forbask lydbuggen har gjort at jeg ikke gidder og spille det ferdig. Før jeg får nytt system (som det forhåpentilg vis virker optimalt på). Hver gang jeg saver begynner lyden og hakke dunk dunk dunk dunk osv..........i nesten 1 minutt!!!!!!!!!! det er så irriterende og ødelegger spilleopplevelsen totalt. SÅ jeg gir spillet 5av10 hadde det virket optimalt 9av10 (tro jeg er på kapittel 8-9 eller noe.....) Det ble da sluppet en fix for dette for 2-3 dager siden
brillan Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 PC DVD ROM Så hvorfor sier du at du har fått en cd plate da? Dvd plater og cd plater er ikke det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå