Gå til innhold

Spill året 2004, hva synes dere var best.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette året har faktisk lært meg en liten ting: Kjøp flere spill! Det går jo ikke utover mitt sosiale liv, tvert imot, men etter et år med mange toppspill angrer jeg på at jeg ikke fikk prøvd flere.

 

"Mitt 2004" startet med BF Vietnam. Der tilbrangte jeg mange morsomme måneder på nett. Så kom Far Cry og overrasket meg, og ettersom det var forferdelig utfordrende og ganske langt ble jeg sittende med det også. Så tok Singstar min oppmerksomhet og det ble mange fete sosiale samlinger.

 

Deretter kom høsten brått og multiplayerspill som Burnout 3 og FIFA ble de store godbitene. Så kom de "3 store" på rekke og rad. Først GTA San Andreas, deretter Halo 2 før det hele toppet seg med mesterverket Half-Life 2.

 

I det siste har jeg hygget meg med Pirates, ett irriterende men veldig morsomt spill. Dessuten syns jeg det alltid er gøy å leke meg litt med Rollercoaster Tycoon i Sandbox-modus. (Elsker å perfeksjonere parkene mine)

 

Her er min lille rangering av spill jeg kommer på i farta fra 2004:

 

1. Half-Life 2

2. GTA San Andreas

3. Far Cry

4. Battlefield Vietnam

5. Singstar

6. Burnout 3

7. Halo 2

8. Fifa 2004

9. Rollercoaster Tycoon

10. Sid Meiers Pirates

 

Kunne også sagt CS:Source som er fett på baner som Italy, Office osv uten idioter som bare skal ødelegge.

 

Spill jeg har lyst til å teste nærmere er Rome Total War, Metroid-spillet, Kampen om Midgard, Pacific Assault, Vampire Bloodlines, Need For Speed Underground 2 og Richard Burns Rally. Med andre ord, jeg er åpen for mange spill...

Endret av Campari
Lenke til kommentar
Doom III

 

Half Life 2

 

Og det var vel stort sett de spillene fra 2004 jeg har stuslet med...Kanonspill begge to  :thumbup:

Helt seriøst likkte du doom 3 bedre enn half life 2. :ohmy:

Ikke godt å si egentlig. Hvis HL2 hadde utsatt slutten med noen timer så hadde nok den stukket av med seieren. Men jeg får konkludere med at det ble uavgjort mellom de to :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...