Ducklink Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har en amd athlon 2500+ barton og lurer på hva som er det beste HK til og klokke denne og lignende cpu `er Jeg har selv sett på dette: HK Er det noe bra? Begrunn svarene deres , legg og gjerne inn dårlige erfaringer med andres forslag. Ikke sikker på hvor jeg skulle legge posten derfor 2 steder. Endret 23. desember 2004 av Ducklink
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nei, NF7-S2G er ikke av de beste klokkekortene. De beste klokkekortene er nok Abit NF7 v2.0, Abit NF7-S, DFI LanParty NFII Ultra Rev.B eller DFI NFII Ultra Infinity. Endret 23. desember 2004 av endrebjorsvik89
X-Fiesta Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 NF7-S2G mangler en masse innstillingsmuligheter i BIOS, og er derfor SVÆRT uegnet til overklokking! NF7 S 2.0 eller NF7 2.0(som mangler SATA og SoundStorm, men klokker like bra) regnes for og være blant de aller beste HK til overklokking, bl.a fordi det har 5 bits FID som gir flere MP(multiplier) innstillinger, og kortet gir også muligheter for høyere vcore-spenning(uten at man må "voltmodde") enn de fleste andre. DFI korta som endrebjorsvik89 nevner skal også være bra!
guttorm Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nei, NF7-S2G er ikke av de beste klokkekortene.De beste klokkekortene er nok Abit NF7 v2.0, Abit NF7-S, DFI LanParty NFII Ultra Rev.B eller DFI NFII Ultra Infinity. , men vist du skal bytte så ta for all del NF7-S om du går for abit. Pga soundstorm er guud Endret 23. desember 2004 av guttorm
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Nei, NF7-S2G er ikke av de beste klokkekortene.De beste klokkekortene er nok Abit NF7 v2.0, Abit NF7-S, DFI LanParty NFII Ultra Rev.B eller DFI NFII Ultra Infinity. , men vist du skal bytte så ta for all del NF7-S om du går for abit. Pga soundstorm er guud Om du får tak i NF7-S da. Det finens kun linker til demokort i prisguiden, så det kan tyde på at NF7-S er på god vei ut av markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå